  • 1. Data: 2013-09-29 17:51:48
    Temat: zwrot towaru
    Od: grzes23 <g...@w...pl>

    Kupiłem w MM radio - towar z ekspozycji, niestety nie przyglądnąłem się
    dobrze i stwierdziłem w domu że ma sporo rys, ponadto zacina się
    regulacja dźwięku.

    Czy mogę towar zwrócić?
    Nie było mowy o przecenie towaru. Cena była normalna.

  • 2. Data: 2013-09-29 18:47:16
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    grzes23 wrote:
    > Kupiłem w MM radio - towar z ekspozycji, niestety nie przyglądnąłem się
    > dobrze i stwierdziłem w domu że ma sporo rys, ponadto zacina się
    > regulacja dźwięku.
    >
    > Czy mogę towar zwrócić?

    Tylko za dobrą wolą sprzedawcy.

    > Nie było mowy o przecenie towaru. Cena była normalna.

    Ale widziałeś, że towar powystawowy i zapewne zostaleś poinformowany ze
    ma slady uzytkowania. Wiec czepianie sie rys jest bez sensu.

    Co do zacinania sie regulacji dzwieku to mozesz zlozyc reklamacje w sklepie.

  • 3. Data: 2013-09-29 18:52:00
    Od: grzes23 <g...@w...pl>

    > Co do zacinania sie regulacji dzwieku to mozesz zlozyc reklamacje w
    > sklepie.

    ale sprzedawca odeśle na gwarancję a ja chce uniknąć serwisowania
    "nowego" sprzętu, skoro nie ma drugiego takiego egzemplarza to co mi
    pozostaje ...

  • 4. Data: 2013-09-29 19:40:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    grzes23 wrote:

    > ale sprzedawca odeśle na gwarancję a ja chce uniknąć serwisowania
    > "nowego" sprzętu, skoro nie ma drugiego takiego egzemplarza to co mi
    > pozostaje ...

    dostac pieniadze z powrotem w ramach rękojmi.
    to nie sprzedawca tylko ty decydujesz z jakiego tytulu chcesz zlozyc
    reklamacji

  • 5. Data: 2013-09-29 19:48:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 września 2013 19:40:08 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > dostac pieniadze z powrotem w ramach rękojmi.
    Nie tak od razu chyba. Być może zechcą mu naprawić to radio.

  • 6. Data: 2013-09-29 20:06:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    > dostac pieniadze z powrotem w ramach rękojmi.

    On nie kupował na firmę.

  • 7. Data: 2013-09-29 20:10:20
    Od: "Diabeł" <d...@t...zwarte.posladki>

    Użytkownik "grzes23" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kupiłem w MM radio - towar z ekspozycji, niestety nie przyglądnąłem się
    > dobrze i stwierdziłem w domu że ma sporo rys, ponadto zacina się

    masz tu jeszcze link z wczoraj.

    I nie zawracaj wiecej dupy. Zasuwaj do MRzK w swoim miescie.

  • 8. Data: 2013-09-29 20:50:46
    Od: grzes23 <g...@w...pl>

    W dniu 2013-09-29 19:40, witek pisze:

    > dostac pieniadze z powrotem w ramach rękojmi.
    > to nie sprzedawca tylko ty decydujesz z jakiego tytulu chcesz zlozyc
    > reklamacji

    dlatego pytam o możliwości żebym wiedział co gadać :)

  • 9. Data: 2013-09-29 20:58:04
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    Użytkownik "Diabeł" <d...@t...zwarte.posladki> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "grzes23" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > masz tu jeszcze link z wczoraj.
    >
    > I nie zawracaj wiecej dupy. Zasuwaj do MRzK w swoim miescie.

    PLONK i wpadło gówno do kf-a

  • 10. Data: 2013-09-29 22:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Tylko za dobrą wolą sprzedawcy.

    Ale takie firmy jak MM najczescie tę dobra wole posiadają.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?