eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot sprzetu uszkodzonego › Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Fickman" <f...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
    Date: Sat, 7 Oct 2006 09:39:32 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <eg7oi0$7h8$1@inews.gazeta.pl>
    References: <eg6716$9gi$1@inews.gazeta.pl> <v...@z...router>
    <eg7c97$9p4$1@inews.gazeta.pl> <l...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: egh194.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1160209792 7720 83.15.11.194 (7 Oct 2006 08:29:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Oct 2006 08:29:52 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-User: fickman
    X-Antivirus: avast! (VPS 0640-4, 2006-10-06), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:418335
    [ ukryj nagłówki ]


    > To jest trochę skomplikowane, a ja w sumie przyjąłem najbardziej
    > pesymistyczny dla Ciebie wariant. Całość MZ zależy od następujących
    > czynninków: Możemy uznać, że to była reklamacja.

    Poczatkowo to byla reklamacja, wyslal do mnie odtwrzacz z karta gwarncyjna z
    checia naprawy/wymiany na nowy

    > Teraz pozostaje
    > zastanowić się czy była ona z tyt. gwarancji czy niezgodności z umową.

    obecnie zmienil zdanie na niezgodnosc z umowa i chce zwrotu pieniedzy


    > Jeśli nie było dołączonego dokumentu gwarancyjnego który kształtowałby
    > warunki gwarancji (był?), to pewnie należy przyjąć, że była to reklamacja
    > z tego drugiego tytułu. Jeśli tak, to istnieje tu domniemanie istnienia
    > wady w momencie wydania (za to odpowiadasz)

    z tego co pamietam to towar uznaje sie za wydany w momecie gdy przewoznik go
    ode mnie odbierze. A mysle ze moja obrona jest niesparwdzenie towaru w
    momecie przyjecia go od przewoznika. Dlaczego brak takiego sprawdzenia
    niewystarczy?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1