    From: "kesser" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot sprzetu RTV do 3 dni - można tak?
    Date: Thu, 29 Aug 2002 11:02:46 +0200

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
    wiadomości news:akkn1l$15q$1@news.tpi.pl...

    > łaski
    >
    > jesli problem zasadza się na tym ze sprzęt jest bez wad a Ty sie po prostu
    > rozmysliles to będzie Ci potrzebna bardzo 'specjalna łaska" sprzedawcy
    > poniewaz nie ma przepisu sankcjonujacego niezdecydownie klientów. Trzeba
    po
    > prostu rozsądnie robic zakupy
    >
    > HaNkA
    ale po 19 wrzesnia bedziesz mogl oddac rtv bo np. odcien nie ten a w sklepie
    wygladal inaczej albo pilot cie uwiera.
    Napewno w ustawie o kredycie konsumenckim z 20 lipca 2001 znajdziesz
    informacje na ten temat a mysle ze to uprawnienie obowiazywac bedzie rowniez
    przy zakupie za gotowke.(na 100% pewny nie jestem)
    k...@w...pl