  • Data: 2002-07-01 21:49:32
    Temat: Re: zwolnili mnie z pracy :( - moze nie do konca prawnie ? ;)
    Od: "Dardas" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze jedno pytanko, wszystko anulowalem, przyjalem wypowiedzenie od
    > pracodawcy i tu widze jeszcze 1 szanse: pracodawca karze mnie za wykryte
    > "przestepstwo", wykryto 27.05.200002, pismo z kara wystawione 27.06.2002,
    > odbior pokwitowany przeze mnie 28.06.2002 - czyli powyzej miesiaca - w
    koncu
    > liczy sie chyba data dostarczenia do mnie tego pisma tak ?
    > Bo jak tak, to niech mi skocza ... :))))

    Moze jeszcze dopisze cos: zostaje ukarany rozwiazaniem umowy za
    wypowiedzeniem okreslonym w ustawie: w moim przypadku okres 1 miesiaca,
    zarzuty jakie mi sie przedstawia wykryto 27.05, pismo z kara wystawione
    27.06, dotarlo do mnie 28.06, czy to oznacza ze przekroczyli terminowy okres
    ukarania > czyli do 1 miesiaca, w dodatku w moim kodeksie jest info, ze
    ukarac moga w ciagu 2 tygodni a nie 1 miesiaca. Wiec jak to jest, bo juz sam
    nie wiem.
    Najlepiej z odpowiednim przepisem, bo ten podany do gory dotyczy rozwiazania
    umowy bez wypowiedzenia, a mi takie wypowiedzeni dali.

    I jeszcxze pytanie, czy pracodawca moze rozwiazac umowe z wypowiedzeniem bez
    podania przyczyny ?
    I czy jesli moze to nalezy sie jakas odprawa albo cos ?
    Bo mysle ze tak, w koncu inaczej to mozna kazdego zwolnic bez problemu i
    wstawic sobie jakiegos kuzyna czy syna.