  • Data: 2003-11-01 11:35:45
    Temat: Re: zwolnienie z pracy podczas zwolnienia lekarskiego
    Od: "poe" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > art.53 kp jezeli spelniasz warunki do takiego zwolnienia to i owszem byla
    > podstawa zwolnienia cie w trakcie choroby
    >
    > Sandra

    pracowniik jest na zwolnieniu lekarskim ok 2 miesiecy
    jego staz pracy to ok. 30 lat....

    ja sie nie orientuje w przepisach wiec ponawiam swoje pytanie....
    zaznaczam ze jest to celnik, wiec moze Sluzba Celna ma swoje wewnetrzne
    przepisy (choc i tak wydaje mi sie ze kp ma wieksze znaczenie niz wewnetrzne
    przepisy)?

    poe