  • 11. Data: 2003-01-06 19:28:13
    Temat: Re: zwolnienie z pracy
    Od: Zdzisław <s...@p...fm>

    W dniu Mon, 6 Jan 2003 12:28:55 +0100, "Sandra" <d...@w...pl>
    napisał:

    >Użytkownik Zdzisław <s...@p...fm> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
    >napisał:h...@4...com.
    ..

    >hm a to ciekawe :-) chyba nic nie masz innego do roboty hehe
    >
    >Sandra

    Dokladnie tym sie zajmuje

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 12. Data: 2003-01-06 19:32:14
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    napisał:

    >Użytkownik Zdzisław <s...@p...fm> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
    >napisał:h...@4...com.
    ..

    >hm a to ciekawe :-) chyba nic nie masz innego do roboty hehe
    >
    >Sandra

    Dokladnie tym sie zajmuje

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 13. Data: 2003-01-06 19:36:36
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    napisał:

    >hm a to ciekawe :-) chyba nic nie masz innego do roboty hehe
    >
    >Sandra

    Dokładnie tym się zajmuję

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 14. Data: 2003-01-06 21:24:36
    Temat: Odp: zwolnienie z pracy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Zdzisław <s...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:f...@4...com..
    .
    > Dokładnie tym się zajmuję

    skąd więc taka terminowość dot. badań o zdolności pracownika do wykonywania
    czynności?
    wydaje mi się,że inspek.pracy jak również przepisy bhp czy ppoż określają
    waznośc takich badań i nijak nie mogę znaleźć 3 miesięcy ...czy się mylę?

    Sandra

  • 15. Data: 2003-01-06 22:42:45
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    > Zawsze moze "pochorować". Pracodawca może jedynie sprawdzić czy
    rzeczywiście
    > jest chora - na zwolnieniu jest kod czy może chodzić czy musi leżeć.

    Takie sprawdzenie jest niewykonalne (przy umiejętnym postępowaniu "chorego",
    of course).
    Jarek

  • 16. Data: 2003-01-07 05:27:31
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Mon, 6 Jan 2003 22:24:36 +0100, "Sandra" <d...@w...pl>
    napisał:

    >sk?d więc taka terminowo?ć dot. badań o zdolno?ci pracownika do wykonywania
    >czynno?ci?
    >wydaje mi się,że inspek.pracy jak również przepisy bhp czy ppoż okre?laj?
    >wazno?c takich badań i nijak nie mogę znaleĽć 3 miesięcy ...czy się mylę?
    W zasadzie są to dwie rozne sprawy
    Badania wazne to mozei sa,ale u nowego pracodawcy jest nowe inne
    stanowisko pracy i badani zrobione dla mechanika maszyn nie są wazne
    już na drugi dzień dla pletwonurka

    mowimy tu o zaswiadczeniu dopuszczajacym do wykonywania pracy na danym
    stanowisku wystawianym przez lekarza medycyny pracy.
    A on może za podstawę wydania takiego zaśwaidczenia wziąść poprzednie
    badania.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 17. Data: 2003-01-07 05:30:53
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Tue, 07 Jan 2003 06:27:31 +0100, Zdzisław
    <s...@p...wp.pl> napisał:

> [...]
    w sumie dla pracodawcy liczy się tylko i wyłacznie zaśwaidczenie
    lekarza medycyny pracy, jego temin.
    Praktycznie dla każdego nowego stanowiska.
    Bez względu czy u starego pracodawcy czy u nowego

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski