  • 1. Data: 2003-01-05 13:53:58
    Temat: zwolnienie z pracy
    Od: "kazik" <k...@i...pl>

    Dzien Dobry Wszystkim !
    Mam do Was taka sprawe otoz moja zona dostala wypowiedzenie z pracy ktorej
    to decyzji kompletnie sie nie spodziewala a stalo sie to za posrednictwem
    kierownika z ktorym pracuje Trudno stalo sie Jest to dwutygodniowy okres
    wypowiedzenia Bardzo to przezyla i w zwiazku z tym mam pytanie Okres
    wypowiedzenie juz leci Czy przez pozostaly okres wypowiedzenia moze sobie"
    pochorowac" tzn .do dnia z ktorym umowa o prace wygasa? Chcialem oszczedzic
    jej stresu tym bardziej ze jest to kilkuosobowa firma i z wszystkimi
    pracownikami widzi sie na codzien a zwlaszcza z tym ktory mial najwiekszy
    udzial w jej zwolnieniu
    Z gory dziekuje za odpowiedz i cenne rady
    Pozdrawiam Kazik

  • 2. Data: 2003-01-05 15:31:34
    Temat: Re: zwolnienie z pracy
    Od: "adamza" <a...@w...pl>

    Użytkownik "kazik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypowiedzenia Bardzo to przezyla i w zwiazku z tym mam pytanie Okres
    > wypowiedzenie juz leci Czy przez pozostaly okres wypowiedzenia moze sobie"
    Zawsze moze "pochorować". Pracodawca może jedynie sprawdzić czy rzeczywiście
    jest chora - na zwolnieniu jest kod czy może chodzić czy musi leżeć.
    Jeżeli nie ma szansy na ponowną umowę o pracę u tego pracodawcy, zwolnienie
    lekarskie jest środkiem pośrednim aby oszczędzić stresu. Takie jest moje
    zdanie.

  • 3. Data: 2003-01-05 16:05:48
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    Użytkownik "adamza" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zwolnienie
    > lekarskie jest środkiem pośrednim aby oszczędzić stresu. Takie jest moje

    Nie wiem czy cos sie zmienilo, ale do niedawna w przypadku kiedy takze
    ostatni dzien pracy przy zwolnianiu pracownika takze sie "odchorowywuje" to
    przed nastepnym podjeciem pracy trzeba isc na badania lekarskie/komisje w
    celu orzekniecia zdolnosci do pracy.

    Tak wiec ten ostatni dzien zwolnienia warto byc w pracy, aby potem
    zaoszczedzic sobie czasu biegania po przychodniach - o ile oczywiscie jest
    na oku nastepna posadka.

    --
    Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
    ICQ:54914949 | GG:17979

  • 4. Data: 2003-01-05 16:29:27
    Od: Zdzisław <s...@p...fm>

    W dniu Sun, 5 Jan 2003 17:05:48 +0100, "Maciej Machacz"
    <x...@i...pl> napisał:

    >ostatni dzien pracy przy zwolnianiu pracownika takze sie "odchorowywuje" to
    >przed nastepnym podjeciem pracy trzeba isc na badania lekarskie/komisje w
    >celu orzekniecia zdolnosci do pracy.
    Mie ma to znaczenia, bo i tak przed podjęciem nowej pracy trzeba
    przejśc badania lekarskie dopuszające na dane stanowisko

    >Tak wiec ten ostatni dzien zwolnienia warto byc w pracy, aby potem
    >zaoszczedzic sobie czasu biegania po przychodniach - o ile oczywiscie jest
    >na oku nastepna posadka.
    jak wyżej i tak trzeba biegać

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 5. Data: 2003-01-05 17:17:02
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    Użytkownik "Zdzisław" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Mie ma to znaczenia, bo i tak przed podjęciem nowej pracy trzeba
    > przejśc badania lekarskie dopuszające na dane stanowisko

    > jak wyżej i tak trzeba biegać

    Niekoniecznie, standardowe badania lekarskie raz zrobione maja swoj okres
    waznosci po ktorym nalezy je powtorzyc - nie pamietam ile dokladnie czasu sa
    wazne, ale sa to albo dwa albo trzy lata.

    --
    Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
    ICQ:54914949 | GG:17979

  • 6. Data: 2003-01-06 05:37:02
    Od: Zdzisław <s...@p...fm>

    W dniu Sun, 5 Jan 2003 18:17:02 +0100, "Maciej Machacz"
    <x...@i...pl> napisał:

    >Niekoniecznie, standardowe badania lekarskie raz zrobione maja swoj okres
    >waznosci po ktorym nalezy je powtorzyc - nie pamietam ile dokladnie czasu sa
    >wazne, ale sa to albo dwa albo trzy lata.
    Oj raczej nie.
    Jeżeli pracownik podejmuje pracę u tego samego pracodawcy, na tym
    samym stanmowisku to ja toleruję 3 miesiące.
    To i tak za długo, bo stan zdrowia pracownika w tzw. międzyczasie mógł
    się zmienic, co do wykonywanej pracy.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 7. Data: 2003-01-06 09:12:20
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    Maciej Machacz wrote:
> [...]
    >
    > Tak wiec ten ostatni dzien zwolnienia warto byc w pracy, aby potem
    > zaoszczedzic sobie czasu biegania po przychodniach - o ile oczywiscie

    Ma to przede wszystkim znaczenie przy rejestrowaniu się do Urzędu Pracy. Tu
    żądają badań AFAIR
    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 8. Data: 2003-01-06 11:28:55
    Temat: Odp: zwolnienie z pracy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Zdzisław <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:h...@4...com..
    .
    > W dniu Sun, 5 Jan 2003 18:17:02 +0100, "Maciej Machacz"
    > <x...@i...pl> napisał:
    > samym stanmowisku to ja toleruję 3 miesiące.

    hm a to ciekawe :-) chyba nic nie masz innego do roboty hehe

    Sandra

  • 9. Data: 2003-01-06 18:51:53
    Od: Zdzisław <s...@p...fm>

    W dniu Mon, 6 Jan 2003 12:28:55 +0100, "Sandra" <d...@w...pl>
    napisał:

    >Użytkownik Zdzisław <s...@p...fm> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
    >napisał:h...@4...com.
    ..

    >hm a to ciekawe :-) chyba nic nie masz innego do roboty hehe
    >
    >Sandra

    dokładnie, bo tym się zajmuję

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski