  • 1. Data: 2009-10-01 12:14:09
    Temat: zwolnienie z kosztow sadowych
    Od: kasia <l...@i...pl>

    Witam.Chce podac meza o rozwod i starac sie o zwolnienie z kosztow
    sadowych, w zwiazku z tym musze dolaczyc oswiadczenie o swoim
    dochodzie.Ja mieszkam z rodzicami.Czy do tego oswiadczenia musze
    dolaczyc takze.dochod moich rodzicow?

  • 2. Data: 2009-10-01 16:51:58
    Temat: Re: zwolnienie z kosztow sadowych
    Od: "pjk" <p...@p...fm>

> [...]
    > sadowych, w zwiazku z tym musze dolaczyc oswiadczenie o swoim
    > dochodzie.Ja mieszkam z rodzicami.Czy do tego oswiadczenia musze

    Nalezy ujac wszstkich pozostajacych we wspolnym gospodarstwie domowym.