  • 1. Data: 2009-10-01 11:23:41
    Temat: dane osobowe co mi przysługuje?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    przy rejestracji domeny (adres www dla tych którzy nie wiedzą) w parametrach
    rejestracyjnych podaje się adres rejestrującego... później ten adres
    widoczny jest w poleceniu whois - wyświetlają się pełne dane rejestrującego
    dany adres www... chciałbym się zapytać czy w takim przypadku przysługują mi
    jakieś prawa do prywatności? istnieje jakiś paragraf dzięki któremu mógłbym
    zarejestrować domenę bez ujawniania swoich danych osobowych?

  • 2. Data: 2009-10-01 11:27:42
    Temat: Re: dane osobowe co mi przysługuje?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > jakieś prawa do prywatności? istnieje jakiś paragraf dzięki któremu mógłbym
    > zarejestrować domenę bez ujawniania swoich danych osobowych?

    A nie masz opcji do wyboru, czy kupujesz jako firma, czy jako osoba
    prywatna?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-10-01 11:30:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    identifikator: 20040501 wrote:
    > przy rejestracji domeny (adres www dla tych którzy nie wiedz?) w parametrach
    > rejestracyjnych podaje sie adres rejestruj?cego... pó 1/4 niej ten adres
    > widoczny jest w poleceniu whois - wy?wietlaj? sie pe?ne dane rejestruj?cego
    > dany adres www... chcia?bym sie zapytaae czy w takim przypadku przys?uguj? mi
    > jakie? prawa do prywatno?ci? istnieje jaki? paragraf dzieki któremu móg?bym
    > zarejestrowaae domene bez ujawniania swoich danych osobowych?

    nie wiem czy istnieje jakis paragraf ale ja rejestrowałem domenę jako
    private domain i w whois jest adres firmy, która robiła rejestrację a
    nie mój, wiec technicznie się da.

  • 4. Data: 2009-10-01 12:07:13
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    identifikator: 20040501 wrote:

    > przy rejestracji domeny (adres www dla tych którzy nie wiedzą)

    Ekhm... mocno nieprecyzyjne wyjaśnienie. W domenie nie musi być
    żadnego www :P ale to off-topic.

> [...]
    > jakieś prawa do prywatności? istnieje jakiś paragraf dzięki któremu mógłbym
    > zarejestrować domenę bez ujawniania swoich danych osobowych?

    Zakładam, że zamówiłeś domenę jako JDG.
    Może ci wystarczy takie rozwiązanie: podaj im dane firmy niepełne, np.
    ulicę bez numeru mieszkania i nazwę firmy bez nazwiska. A resztę wsadź w
    adres do korespodnencji.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 5. Data: 2009-10-01 12:35:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:ha23kc$qhi$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > jakieś prawa do prywatności? istnieje jakiś paragraf dzięki któremu
    > mógłbym zarejestrować domenę bez ujawniania swoich danych osobowych?

    Najprosciej - rejestrujac jako "osoba prywatna".
    Jesli rejestrujesz jako firma, to Twoje dane nie podlegaja ochronie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-10-01 16:40:55
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 1 Paź, 13:23, "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>
    wrote:
> [...]
    > jakieś prawa do prywatności? istnieje jakiś paragraf dzięki któremu mógłbym
    > zarejestrować domenę bez ujawniania swoich danych osobowych?

    Jak rejestrujesz domene z koncowka pl to zaznacz ze jestes osoba
    prywatna.

    Jak rejestrujesz com, org, net itd to jak chcesz mozesz wykupic usluge
    ukrywania danych osobowych (kosztuje chyba 5-6$ rocznie).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2009-10-03 05:37:00
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości

    > nazwę firmy bez nazwiska

    masło maślane bez masła

    --
    andreas

  • 8. Data: 2009-10-04 08:14:14
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy firma rejestrująca ma prawo żądać ode mnie skanu dowodu osobistego?

  • 9. Data: 2009-10-05 19:13:28
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 4 Paź, 10:14, "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>
    wrote:
    > czy firma rejestrująca ma prawo żądać ode mnie skanu dowodu osobistego?

    Jesli to firma na litere H ze Szczecina, i domena byla kupiona w
    promocji to tak (zgodziles sie na weryfikacje biorac udzial w
    promocji) :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 10. Data: 2009-10-05 19:13:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Oct 2009, andreas wrote:

    > Użytkownik "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości

    > masło maślane bez masła

    Przyznam, że streszczenie mi się spodobało :)

    pzdr, Gotfryd