  • 1. Data: 2009-10-01 09:33:12
    Temat: Wniosek o wyznaczenie terminu rozprawy spadkowej
    Od: "henryts" <h...@o...pl>

    Witam

    Złożyłem do sądu wniosek o nabycie spadku w marcu tego roku i do dzisiaj nie
    dostałem żadnej odpowiedzi.
    Znam sygnaturę akt,czy złożenie wniosku o wyznaczenie terminu rozprawy jest
    dobrym pomysłem tzn czy przyspieszy sprawę ?
    Może jakieś inne sugestie ?

    pzdr
    henryts

  • 2. Data: 2009-10-01 15:09:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    henryts pisze:

    > Może jakieś inne sugestie ?

    Pofatygować się do sądu i obejrzeć akta.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-10-03 09:10:31
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    I jakby co napisać skargę na bezczynność do przewodniczącego wydziału z prośbą o
    przyspieszenie wyznaczenia terminu.
    JaC

    -----