eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca › Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny
    pracodawca
    Date: Mon, 05 Nov 2012 16:56:11 -0600

    bartek wrote:

    > glownie chodzi mi tez o to
    > zwolnienie mialem do dzis
    > jutro wysle wypowiedzenie dojdzie na srode
    > a co przez te 3 dni ???????

    > isc do lekarza po zwolnienie czy co robic, podejrzewam ze dostane
    > dyscypline jak nic nie zrobie w tej kwesti..

    dokladnie tak, dostaniesz dyscyplinarke.

    po za tym jak wyslesz wypowiedzenie, to i tak w najlepszych snach masz
    jeszcze minimum dwa tygodnie okresu wypowiedzenia.
    w czasie ktorego jak sie nie zjawisz dostaniesz dyscpyplinarke w
    pierwszym dniu.

    z tym, ze jak dobrze poszukasz w KP to zdaje sie pracodawca musi ci
    udzielic urlopu jesli go masz. to byc cie ratowalo, jesli masz tylko
    dwutygodniowy okres wypowiedzenia.