eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca › Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
  • Data: 2012-11-06 10:02:52
    Temat: Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Nov 2012, bartek wrote:

    > czyli jak dzis wysle wypowiedzenie moje z dniem wczorajszym zwykle

    Dasz głowę, że to co napisałeś jest JEDNOZNACZNE?

    > to czy nadal bedzie mogl mnie dyscyplinarnie wyrzucic ?

    ZA NIEPRZYJŚCIE DO PRACY.
    Zupełnie bez związku z tym, czy złożysz wypowiedzenie czy nie.
    Przecież masz to czarno na białym w poprzednich postach.

    > czy to bedzie adekwatne ze
    > mnie w pracy nie ma a z uwagi na odleglosc mma takie prawo

    Napisali Ci - tak.
    Jak rozumiem już jest za późno, bo już miałeś stawić się w pracy.
    Napisz jak się skończyło.

    > jeszcze raz zaznacze ze pracuje z pomorskim filia jest w poznaniu a siedziba
    > we wroclawiu

    No to IMVHO zależy, czy pracodawca prawidłowo Cię poinformował że
    masz wyjazd służbowy - delegację - poza miejsce pracy.

    > czy czas na dojscie wypowiedzenia jest jakis?

    Nie ma, liczy się "powiadomienie". Chyba już ktoś pisał.
    Dopóki pracodawca nie wie, że wypowiedziałeś umowy, to nie wie.
    Termin nie biegnie, wypowiedzenia nie ma.

    > ponoc jak jest umowa na czas okreslony nie trzeba podac powodu przy
    > wypowiedzeniu.

    A nie wiem czy już napisałeś, że pracujesz na czas określony.
    Zdaje się że tak.
    Ale to dotyczy pracodawcy, nie pracownika!

    pzdr, Gotfryd