eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca › Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
  • Data: 2012-11-06 00:22:17
    Temat: Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Nov 2012, witek wrote:

    > no wlasnie chyba musi

    Nie bardzo. Tak jak Yakhub pisze (w drugą stronę).

    > zaraz poszukam bo tez mnie ciekawi

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,18,33,212,,,
    ustawa-z-dnia-26061974-r-kodeks-pracy1.html
    +++
    Art. 167[1]
    1. W okresie wypowiedzenia umowy o pracę pracownik jest obowišzany
    wykorzystać przysługujšcy mu urlop, jeżeli w tym okresie pracodawca
    udzieli mu urlopu.
    ---

    pzdr, Gotfryd