  • 1. Data: 2006-07-28 10:42:30
    Temat: zwierzęta w bloku
    Od: "wiola" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie!
    Czy wie ktoś może jak jest uregulowana prawnie sprawa trzymania zwierząt w
    bloku wielorodzinnym. Mam psa za którego co roku płacę podatek jak i
    właściciele innych psów. Nasze psy są szczepione mają aktualne ksiązeczki
    zdrowia i wyprowadzane sa na smyczy. Problem mamy tutaj z sąsiadem, który ma 5
    kotów i jak powiedziano mu w gminie podatku od kotów się nie płaci i nie musi
    ich wyprowadzac na smyczy. Te koty są udreką dla wszystkich mieszkańców bo
    strasznie śmierdzi od nich w bloku, wychodzą one na maski samochodów przez co
    je rysują a ostatnio sąsiadki pies dostał choroby pasożytniczej i jak
    powiedział weterynarz jest to od tych kotów. Jak możemy sie uporac z tym
    problemem?

  • 2. Data: 2006-07-28 14:50:20
    Temat: Re: zwierzęta w bloku
    Od: "Atemonis" <a...@h...pl>

    Użytkownik "wiola" napisał w wiadomości...
    > je rysują a ostatnio sąsiadki pies dostał choroby pasożytniczej i jak >
    powiedział weterynarz jest to od tych kotów.

    Ciekawe jak lekarz mogl to stwierdzic na 100%, ze to od tych kotow a nie
    innych?

    Atemonis

  • 3. Data: 2006-07-28 16:22:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Witam serdecznie!
    Czy wie ktoś może jak jest uregulowana prawnie sprawa trzymania zwierząt
    w bloku wielorodzinnym? Mam dwa grzeczne koty, które potrzeby
    fizjologiczne załatwiają do sprzątanej co najmniej raz dziennie kuwety z
    zapachochłonnym żwirem. Problem mam tutaj z sąsiadami, których psy
    uciążliwie hałasują, a wszędzie walające się psie odchody są prawdziwą
    udręką. Ostatnio jeden z kotów dostał choroby pasożytniczej po zabawie w
    trawie, w którą wcześniej nasrały jakieś psy. Jak mogę sie uporac z tym
    problemem?

    PS: BP,NMSP ;->
    PPS: wiolu, oczywiście kupki swojego pupilka skrzętnie sprzątasz, a sam
    pupilek nie ujada "na klatce", w mieszkaniu ani pod oknami?

  • 4. Data: 2006-07-28 16:43:50
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > je rysują a ostatnio sąsiadki pies dostał choroby pasożytniczej i jak
    > powiedział weterynarz jest to od tych kotów. Jak możemy sie uporac z tym

    To się ciesz że tam są koty i wychodzą. Na jednego człowieka przypada więcej niż
    jeden szczur. Dobrze odżywiony kot jest najlepszą metodą na szczury i myszy. U
    mnie w domu mieszkała kocia rodzina. Najpierw my żeśmy ich dokarmiali, potem
    inni sąsiedzi. Był też taki sąsiad idiota co mu koty przeszkadzały bo mial łapki
    na samochodzie. Koty nie drapia karoserii. Gonił te koty jak mogł. To się
    wyniosły na posesje obok. Tam nie było idioty. Finał był taki że po podwórku
    biegały szczury. W komorkach wszystko było albo pogryzione albo obsrane. Zresztą
    i tak nikt tam nie chodził bo aż strach było. Chcesz myszy albo szczury to walcz
    z kotami. Tomek

  • 5. Data: 2006-07-28 17:23:12
    Od: w...@w...pl

> [...]
    Zresztą
    > i tak nikt tam nie chodził bo aż strach było. Chcesz myszy albo szczury to

    Tak sie składa ze te koty za szczurem czy myszą by się nie ruszyły bo mieliśmy
    kiedyś przykład z myszą. Najgorsze jest to że te koty maja okropne parchy i
    jak powiedział weterynarz napewno jakąs chorobę pasożytniczą mają

  • 6. Data: 2006-07-28 17:32:15
    Od: "wiola" <w...@w...pl>

> [...]
    > PPS: wiolu, oczywiście kupki swojego pupilka skrzętnie sprzątasz, a sam
    > pupilek nie ujada "na klatce", w mieszkaniu ani pod oknami?

    tak się składa ze psy nie załatwiaja się pod blokiem bo mieszkamy prawie w
    lesie gdzie się z nimi wychodzi.Tak jak pisałam nasze psy mają badania i
    szczepienia a te koty to strach na nich popatrzec to nie sa tylko moje słowa
    ale większośc kuracjuszy którzy koło nas spaceruja patrzą na nie z
    politowaniem. My już wiele nocy przez te koty mieliśmy nieprzespanych bo one
    sobie chodza samopas. Ja nikomu nie bronię miec kota w domu czy inne zwierzę
    ale niestety jak sie bierze jakies zwierze to sobie należy zdac sprawe ze to
    jakas odpowiedzialnośc i nie trzymam go w domu tylko wtedy jak jest
    zdrowe.Jeśli ktoś niema warunków na trzymanie zwierzecia to po co mu taki
    stwarza żywot i innym ludziom też sie uprzykrza.Twoje koty załatwiaja się do
    kuwety bo dbasz o to a ten człowiek to nawet nie wie co to jest.

  • 7. Data: 2006-07-29 01:56:05
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > je rysują a ostatnio sąsiadki pies dostał choroby pasożytniczej i jak
    > powiedział weterynarz jest to od tych kotów. Jak możemy sie uporac z tym

    Towarzystwo Opieki Nad Zwierzetami albo cos takiego. Wezwac policje +
    weterynarza, zglaszajac ze facet zaniedbuje zwierzeta, przez co de facto
    podpada pod znecanie sie nad nimi. Niewlasciwa opieka + pasozyty = koty aus
    schronisko.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 8. Data: 2006-07-30 10:30:54
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > stwarza żywot i innym ludziom też sie uprzykrza.Twoje koty załatwiaja się do
    > kuwety bo dbasz o to a ten człowiek to nawet nie wie co to jest.

    Przecież nie wolno wchodzić do lasu z psami. Chyba ze są na smyczy i w
    kagańcach. Znajomy leśniczy mówił że ma obowiązek odstrzelić psa bez smyczy i
    kagańca łażącego po lesie. Tomek

  • 9. Data: 2006-07-30 11:30:42
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-07-28 18:22 +0200, Użytkownik Andrzej Lawa napisał :
    [ciach]
    > PPS: wiolu, oczywiście kupki swojego pupilka skrzętnie sprzątasz, a sam
    > pupilek nie ujada "na klatce", w mieszkaniu ani pod oknami?

    A jak na wszystkie pytania odpowiedz brzmi: TAK?

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

  • 10. Data: 2006-07-30 11:31:36
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-07-30 12:30 +0200, Użytkownik Tomek napisał :

    > Przecież nie wolno wchodzić do lasu z psami. Chyba ze są na smyczy i w
    > kagańcach. Znajomy leśniczy mówił że ma obowiązek odstrzelić psa bez smyczy i
    > kagańca łażącego po lesie. Tomek

    Nawet w prywatnym ogrodzonym lesie? :-)