    From: "Tomek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwierzęta w bloku
    Date: 28 Jul 2006 18:43:50 +0200

    > Witam serdecznie!
    > Czy wie ktoś może jak jest uregulowana prawnie sprawa trzymania zwierząt w
    > bloku wielorodzinnym. Mam psa za którego co roku płacę podatek jak i
    > właściciele innych psów. Nasze psy są szczepione mają aktualne ksiązeczki
    > zdrowia i wyprowadzane sa na smyczy. Problem mamy tutaj z sąsiadem, który ma 5
    > kotów i jak powiedziano mu w gminie podatku od kotów się nie płaci i nie musi
    > ich wyprowadzac na smyczy. Te koty są udreką dla wszystkich mieszkańców bo
    > strasznie śmierdzi od nich w bloku, wychodzą one na maski samochodów przez co
> [...]
    To się ciesz że tam są koty i wychodzą. Na jednego człowieka przypada więcej niż
    jeden szczur. Dobrze odżywiony kot jest najlepszą metodą na szczury i myszy. U
    mnie w domu mieszkała kocia rodzina. Najpierw my żeśmy ich dokarmiali, potem
    inni sąsiedzi. Był też taki sąsiad idiota co mu koty przeszkadzały bo mial łapki
    na samochodzie. Koty nie drapia karoserii. Gonił te koty jak mogł. To się
    wyniosły na posesje obok. Tam nie było idioty. Finał był taki że po podwórku
    biegały szczury. W komorkach wszystko było albo pogryzione albo obsrane. Zresztą
    i tak nikt tam nie chodził bo aż strach było. Chcesz myszy albo szczury to walcz
    z kotami. Tomek