  • 1. Data: 2004-09-21 23:54:37
    Temat: zostałem oszukane co dalej...
    Od: kyob <i...@t...me>

    Witam,

    Zostalem oszukany przez niejakiego pana Roberta L. z Krakowa
    jedynym pewnym sladem jest nr konta bankowego, na ktore dokonalem wplaty.

    Wiem, ze jest znacznie wiecej osob poszkodowanych przez tego pana
    (dziala juz od ponad roku)

    Dysponuje adresem zapewne fikcyjnym.

    Osobnik ten oszukal sporo osob na kilku serwisach aukcyjnych, ale to mu
    w niczym nie przeszkadza i naciaga nadal w pewnym serwisie sprzedajac
    nadwyzki produkcyjne, ktorych nie ma.

    Jak sie do niego dobrac jakies pomysly?

    ps: jak zmusic bank do udostepnienie danych osobowych?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz 'kyob' Kopiszka

  • 2. Data: 2004-09-22 08:38:41
    Temat: Re: zostałem oszukane co dalej...
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega kyob nabazgrał:

    > ps: jak zmusic bank do udostepnienie danych osobowych?

    zawiadom organa scigania o przestepstwie, a oni juz sami sobie poradza z
    bankiem

    --
    Pozdr.Richat

  • 3. Data: 2004-09-22 09:05:12
    Od: kyob <i...@t...am>

    Richat napisał(a):

    > zawiadom organa scigania o przestepstwie, a oni juz sami sobie poradza z
    > bankiem

    tylk tyle :)
    thx

    --