  • 1. Data: 2004-09-21 22:11:54
    Temat: Kto nadzoruje powiat [oznakowanie drogi] (przydlugawe) ?
    Od: "Jan" <j...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam problem i musze odwolac sie do wyzszej instancji, poniewaz wladze powiatu
    lekcewaza problem mieszkancow - prosze o podpowiedz...
    Kto sprawuje nadzor nad powiatem w zakresie oznakowania drog (dopuszczenia do
    ruchu pojazdow wielkogabarytowych, wysokotonazowych - m. in. TIRy) ? Do kogo
    mamy sie odwolac ?
    Skierowalismy pismo do Rady Powiatu z prosba o wlasciwe oznakowanie drogi
    (powiatowej) odnosnie dopuszczalnej masy rzeczywistej pojazdow mogacych
    poruszac sie po tej drodze, lecz problem nasz zostal zlekcewazony przez wladze.
    W zwiazku z tym chcemy skierowac pismo do wyzszej instancji. Przedmiotowa droga
    ma status drogi glownej laczacej dwie miejscowosci. Wystepuja na niej mosty
    oznakowane 15T. Wczesniej droga ta byla droga wojewodzka i oznakowana byla W
    CALOSCI jako droga 15T a poruszaja sie po niej pojazdy o masie calkowitej
    maksymalnej dopuszczonej przez MInisterstwo, czyli 40T. Ten proceder skutkuje
    stratami w mieniu prywatnym jak i publicznym co wladze powiatowe calkowicie
    lekcewaza, ignoruja problem. Niektore budynki przy tej drodze/ulicy (miesci sie
    ona na terenie miasta powiatowego) umiejscowione sa w odleglosci 1m od krawedzi
    jezdni (!) Odleglosc budynkow od osi jezdni gdzie poruszaja sie takie pojazdy
    musi byc nie mniejsza niz 20m.
    Dziekuje za informacje i pozdrawiam
    Jan

  • 2. Data: 2004-09-26 07:35:32
    Od: "Janusz" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    krawedzi
    > jezdni (!) Odleglosc budynkow od osi jezdni gdzie poruszaja sie takie pojazdy

    Przepraszam, wobec braku odpowiedzi, pytam czy post jest nie na ta grupe, czy
    tez... brak zainteresowania tematem ?
    Pozdrawiam
    Jan

  • 3. Data: 2004-09-26 08:48:34
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Przykro mi ale nie ma obowiązku odpowiadania na wszystkie pytania zadawane
    na tej grupie.
    Jak nie ma odpowiedzi to widocznie nikt obecny nie potrafi odpowiedzieć na
    to pytanie.
    Jest to grupa dyskusyjna a nie udzielania obowiązkowych odpowiedzi.
    Można tylko grzecznie prosić o pomoc.

    Pozdrawiam
    Michał