  • 11. Data: 2004-10-11 08:06:12
    Temat: Re: =BFona a ochrona danych
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Wierny mąż" <n...@z...com> napisał w wiadomości
    news:ckddk8$epa$1@inews.gazeta.pl...
    > jakbys sie nie łajdaczyła to nie było by rozwodu

    "Wierny mąż" ?? To coś tak jak "ciemnowłosy albinos"?? Albo "okrągłe koło"??

    Monika

  • 12. Data: 2004-10-11 08:14:23
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik idiom <i...@w...pl> w poscie
    news:ckdel7$qi3$1@atlantis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > "Wierny mąż" ?? To coś tak jak "ciemnowłosy albinos"?? Albo "okrągłe
    > koło"??

    Raczej kwadratowe :)
    A poza tym, to nie prostackie forum pod wiadomosciami na Onecie, tylko
    powazna grupa dyskusyjna i nie podpisujemy sie podpisem dobranym do tematu
    newsa - to przytczek pod adresem "wiernego męża"

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 13. Data: 2004-10-11 08:25:51
    Od: "KOMTUR" <k...@U...TO.W.DIABLY.onet.pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > "Wierny mąż" ?? To coś tak jak "ciemnowłosy albinos"?? Albo "okrągłe
    koło"??

    Zawsze jest sie wiernym do zdrady. Ta chwila widac nie nastapila.
    A kolo tez jest okragle dopoki sie nie skrzywi, chyba ze ty na swej drodze
    spotykalas tylko krzywe kola.

    PS. Ktos tu ma jakies zle przezycia :)

    KOMTUR

  • 14. Data: 2004-10-11 08:39:56
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "KOMTUR" <k...@U...TO.W.DIABLY.onet.pl> napisał w wiadomości

    > PS. Ktos tu ma jakies zle przezycia :)

    Nie, ktoś po prostu nie lubi, jak komentarze na grupie nie mają żadnego
    związku z opisywanym problemem, tylko są atakami na osobę, która post
    napisała - to z wykle w kimś wywołuje chęć takiej samej zagrywki.

    pozdr

    Monika

    P.s. "Okrągłe koło"?? Chyba mnie pokopało z rana :D

  • 15. Data: 2004-10-11 09:37:17
    Od: "KOMTUR" <k...@U...TO.W.DIABLY.onet.pl>

    > P.s. "Okrągłe koło"?? Chyba mnie pokopało z rana :D

    He tez sie na to dalem zlapac :)

    KOMTUR

  • 16. Data: 2004-10-11 12:28:37
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > związku z opisywanym problemem, tylko są atakami na osobę, która post
    > napisała - to z wykle w kimś wywołuje chęć takiej samej zagrywki.

    w woli wyjasnienia dla ciekawskich pisze w imieniu przyjacciólki
    - ona nie ma dostepu do kompa.
    Nic złego nie zrobiła zgineła rzecz bardzo cenna. bylismy tam pierwszy i
    ostatni raz tak wszyscy postanowili ale mąż podejrzewa ja ze było inaczej.

    tu nie ma zadnej zdrady wlasnie dlatego został zerwany jej najszyjnik złoty

    nie niepotrzebnie to pisze myślćcie co chcecie
    chciałam pomoc jej bo to mój maz zamawial taxi
    ale nie moge mu tego powiedziec bo ja zdradze
    agrazyka

  • 17. Data: 2004-10-11 16:16:41
    Temat: Re: żona a ochrona danych
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

    > czy firma taksówka może odmówić mi podania ulicy na jaką była zamawiana
    > taksówka z telefonu mojego męża i przez niego - powołująć się na ochrone
    > danych osobowych (dodam że też z nim byłamale ale nie pamiętam ulicy -
    malo
    > pamietam zostawiłam prawdopodobnie tam rzecz przez którą odjdzie do
    rozwodu
    > jeśli jej nie odzyskam.
    [..]

    Zleć odzyskanie rzeczy firmie taksówkarskiej.
    Może być to kosztowne ale opłacalne.

  • 18. Data: 2004-10-11 20:11:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Oct 2004, Dariusz Młyński wrote:
    [...]
    >+ Zleć odzyskanie rzeczy firmie taksówkarskiej.

    +++++++ Cytat ++++++++
    Dodam jeszcze, że prezes taxi jest znajomym męzą i też
    oficjalnie nie bardzo.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 19. Data: 2004-10-12 01:15:10
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "agrazka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > (dodam że też z nim byłamale ale nie pamiętam ulicy -

    meza zapytac niemozesz?

    pozdro