  • 1. Data: 2004-10-10 17:11:42
    Temat: Klub Sportowy, a wf w szkole.
    Od: "Kdt" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Trenuje w klubie sportowm jezdze na zawody itp. Trener wystawil mi
    zaswiadczenie o przynaleznosci do klubu sportowego i systematycznego
    trenowania, dzieki ktoremu ponoc moge zwolnic sie z zajec W-F w szkole (liceum).
    Czy nauczycielka wf moze odmowic przyjecia zwolnienia, czy sa jakies kwestie
    prawne regulujace to? Kiedys slyszzalem ze jest ponoc jakas ustawa mowiaca o
    tym, czy rzeczywiscie w takiej sytuacji szkola nie ma wyjscia i musi mnie
    zwolnic, czy to tylko zalezy od ich dobrej woli?
    Dziekuje bardzo, pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-10 19:11:14
    Temat: Re: Klub Sportowy, a wf w szkole.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kdt" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Decyzję w tym zakresie podejmuje dyrektor szkoły - było nie tak dawno na
    grupie w kontekście zwolnienia lekarskiego. Ale to w gruncie rzeczy ten sam
    problem, z tym, że o ile nie wyobrażam sobie nie zaakceptowania zdania
    lekarza, to w wypadku treningu już jest to sprawa uznaniowa.

  • 3. Data: 2004-10-11 07:32:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    mnie
    > zwolnic, czy to tylko zalezy od ich dobrej woli?

    heh, ja bym proponowal najpierw zaniesc to zwolnienie a przypadku odmowy
    na grupe pisac :-)

    P.

    --
    Jestes samotny? Internetowe Biuro Miłości zaprasza:
    http://tiny.pl/r48 ->oferty bez logowania, blog, milosne forum i chat z

  • 4. Data: 2004-10-11 17:20:24
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Kdt <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > mowiaca o tym, czy rzeczywiscie w takiej sytuacji szkola nie ma wyjscia i
    > musi mnie zwolnic, czy to tylko zalezy od ich dobrej woli?

    Nie ma przepisów szczegółowych, wszystko leży w gestii nauczyciela/dyrekcji.

    O opinię w Twojej sprawie poprosiłem dyrektora jednej ze szkół sportowych:

    "Co ja zrobiłabym? Poszłabym (najlepiej trener z rodzicem) do dyrektora z
    planem szkolenia w garści. Wyjaśniłabym w czym rzecz (dyrektorzy normalnych
    szkół nie mają pojęcia, jak intensywne i wyczerpujące są treningi), w
    przygotowanym piśmie do dyra napisałabym też prośbę o zwolnienie z
    uzasadnieniem, że dzieciak w ten sposób rozwija swoje zainteresowania, też
    przecież reprezentuje szkołę na zewnątrz i takie tam inne."

    I tak zrób.

    RG