  • 1. Data: 2004-10-10 18:18:44
    Temat: TPSA i faktura z zeszlego roku
    Od: "grzessiek" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    w kwietniu zeszlego roku monter TPSA zalozyl mi neostrade. wtedy taka usluga
    kosztowala ponad 800 zl. Od tamtej pory nie dostalem odpowiedniej faktury
    jednak juz kilkukrotnie przychodzily wezwnia do zaplaty oraz noty odsetkowe.
    kilka razy dzwonilem na blekitna linie w tej sprawie proszac o duplikat (w
    systemie odotowano dwa moje zglodszenia choc bylo ich co najmnie 4) ale bez
    skutku - duplikatow nie dostalem. poniewaz neostrada jest na firme faktura
    jest mi niezbeda do wykonania przelewu.

    I teraz pytanie, jezeli w koncu otrzymam ten duplikat to czy mam jakas
    podstawe do tego aby zadac jej anulowania. Chodzi mi o to, ze wlasnie mija
    1,5 roku (!) od wykonania uslugi i moze istnieje na taka sytuacje paragraf w
    prawie gospodarczym.

    Jako ciekawostke dodam ze reklamowalem te sprawe pod koniec zeszlego roku,
    jednak moje pismo pozostalo bez echa.

    pozdrawiam, grzessiek