  • 1. Data: 2004-10-10 17:47:52
    Temat: Co z tą Pocztą?
    Od: "GieTeGie" <t...@w...pl>

    Witam,
    Piszę, ponieważ mam już dość pocztowych reklam (tych, które listonoszowie
    wrzucają bez naszej zgody (?) do skrzynek - tzw. druki bezadresowe). Prawie
    codziennie znajduję je w swojej skrzynce. Jaka jest podstawa prawna,
    zezwalająca pracownikom Poczty i samej instytucji wysyłanie niezamówionych
    ofert innych firm? Z tego co pamiętam nie podpisywałem żadnej zgody na taki
    proceder. Czy mogę gdzieś zgłosić fakt, że nie chcę już więcej spamów,
    biuletynów pocztowych itp. ? Jak takie pismo powinno wyglądać i do kogo być
    skierowane? Na www.poczta-polska.pl nie piszą nic na ten temat ale o ofercie
    wysyłania druków bezadresowych to i owszem.

    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2004-10-10 17:54:51
    Temat: Re: Co z tą Pocztą?
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    ja wkleiłem karteczke - prosze nie pozostawiac reklam - i działała
    jednak listonosz powiedział mi ze powiniem iśc na poczte i poinfomowac ich
    ze nie chce reklam - skrzynki należa do poczty wiec moga sobie tam wrzucac
    co chca - przynajmaniej na razie
    - wzór maja na poczcie raczej ci go dadza - mniesie nie chciało iśc bo na
    razie działa moja samowolna karteczka

  • 3. Data: 2004-10-10 18:07:04
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "GieTeGie" <t...@w...pl> wrote in message
    > Witam,
    > Piszę, ponieważ mam już dość pocztowych reklam ...

    Zgodnie z praktyką stosowaną w Internecie powinienesz upoważnić pracowników
    Poczty do przejrzenia twojej korespondencji i niech Oni zadecydują czy sobie
    zyczysz daną korespondencję czy też jest to spam.

    Vizvary

  • 4. Data: 2004-10-10 18:07:52
    Temat: Re: Co z t=B1 Poczt=B1?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > skierowane? Na www.poczta-polska.pl nie pisz=3F nic na ten temat ale o ofercie
    > wysyłania druków bezadresowych to i owszem.

    Trzeba w swojej placowce pocztowej zostawic odpowiednie oswiadczenie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2004-10-10 18:08:09
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    GieTeGie napisał(a):

> [...]
    > skierowane? Na www.poczta-polska.pl nie piszą nic na ten temat ale o ofercie
    > wysyłania druków bezadresowych to i owszem.

    Imię i nazwisko Urząd Pocztowy nr xxx
    Adres ulica jakaś tam
    Telefon Jakaś tam miejscowość

    Zwracam się z uprzejmą prośbą o zaprzestanie umieszczania w mojej skrzynce
    pocztowej druków bezadresowych

    Z poważaniem:

    Podpis czytelny

    Z tym papierkiem udajesz się do swojego urzędu mając przy sobie dowód
    osobisty. Po kilku dniach w skrzynce pojawia się żółta nalepka informująca
    listonosza o złożonej dyspozycji

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2004-10-10 18:23:55
    Od: "GieTeGie" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
    > Z tym papierkiem udajesz się do swojego urzędu mając przy sobie dowód
    > osobisty. Po kilku dniach w skrzynce pojawia się żółta nalepka informująca
    > listonosza o złożonej dyspozycji

    Dziękuję. Wystarczy dowód osobisty (czy muszę mieć w dowodzie zameldowanie
    na ten adres?), czy jakiś akt właśności itp. też jest konieczny?

  • 7. Data: 2004-10-10 19:21:00
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    GieTeGie napisał(a):

    > Dziękuję. Wystarczy dowód osobisty (czy muszę mieć w dowodzie zameldowanie
    > na ten adres?), czy jakiś akt właśności itp. też jest konieczny?

    Tego nie wiem. Ja akurat mam wbite w nowym dowodzie adres zamieszkania,
    więc się wszystko zgadza. Na wszelki wypadek weź ze sobą potwierdzenie
    zameldowania. Dużo to nie waży a po co chodzić dwa razy? ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*