  • Data: 2004-01-07 11:01:00
    Temat: Re: zobowiazanie alimentacyjne męża
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agassa" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:btgkkh$aca$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Mam pytanko,jak wygląda egzekucja alimentacyjna od męża na dzieciaka z
    > poprzedniego małżeństwa ?

    *Dzieciaka* !?, dzieciaka to tak jak jakiegoś kundla lub
    ślepego kociaka można utopić w wiadrze wody.
    Na *dziecko* zaś egzekucja alimentów przebiega tak
    jak powinna i oby skutecznie.

    > Z tego co czytałam nie obejmuje ona majatku
    > wspólnego ,ale jak to jest naprawdę?

    Hehe, na szczęście jesteś w błędzie. Twoje dochody
    rzutują na wysokość alimentów. (przy jej ustalaniu)

    > Nachodzi mnie komornik za alimenty mego męża na tego dzieciaka ,może
    > spisać intercyzę ?

    To jest skutek Twojej świadomej i przemyślanej
    decyzji. Chyba, że ten "dzieciakoróbca" ukrył
    ten fakt przed Tobą?.

    > Proszę o poradę ,gdyz nie wiem jak postapić.

    Cóż Ci mogę poradzić?. Niektórzy kochają *dzieci*
    inni zaś topią *dzieciaki* w Wiśle. Może nie "robić"
    dzieciaków?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wszyscy myślą o sobie, a tylko ja myślę o mnie.