  • Data: 2004-01-07 15:45:30
    Temat: Re: zobowiazanie alimentacyjne męża
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał
    w wiadomości news:bth4g6$rfp$1@news.onet.pl

    > [....................]
    > wroc moze lepiej na alt.pl.programy.pirackie i do wtoru z damadorem
    > pouzywaj sobie tam na ludzikach z twoim poziomem ....

    Rozumiem, że możesz mnie nie lubić za to, iż nazwałem
    "przypadkowe" ominięcie licznika przy poborze prądu
    *złodziejstwem* i *normalną kradzieżą* , ale nie bądź
    taki dwulicowy gdyż nie dość, że w/w to sam także
    "korzystasz" z grupy *programy.pirackie, a potem lecisz
    się spowiadać na grupę pl.soc.religia. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Bezinteresowna przyjaźń może istnieć tylko