eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozobowiązania firmy a oferta konsultanta › Re: zobowiązania firmy a oferta konsultanta
  • Data: 2015-08-10 11:12:35
    Temat: Re: zobowiązania firmy a oferta konsultanta
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 10.08.2015 11:01, witek wrote:
    > JaceK wrote:
    >> Konsultant w przedstawianiu konkretnej oferty telekomunikacyjnej
    >> potwierdził w e-mailu dostępność usługi X w tej ofercie. Po kupnie
    >> okazało się, że usługi X nie ma. Czy jako konsument mogę domagać się
    >> zrealizowania oferty przedstawionej przez konsultanta tj. aktywacji
    >> usługi X zgodnie z przedstawioną ofertą?
    >>
    >> JaceK
    >
    > mozesz zrezygnowac z uslugi

    Trochę nie o to pytam, ale skoro mogę zrezygnować to czy taka rezygnacja
    jest wtedy bez konsekwencji dla mnie jeśli zobowiązanie wynikające z
    oferty jest na 24 miesiące a zrezygnuję np. po pierwszym miesiącu
    uzasadniając to wprowadzeniem w błąd przez konsultanta?

    JaceK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1