eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoznowu ochroniarze- Uniemożliwienie dostępu gościom- Legalne? › Re: znowu ochroniarze- Uniemożliwienie dostępu gościom- Legalne?
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu ochroniarze- Uniemożliwienie dostępu gościom- Legalne?
    Date: 25 May 2004 15:49:57 GMT

    In article <c8v54p$bje$1@inews.gazeta.pl>, Wojciech Biniewicz wrote:

    > Tak należy do wspólnoty.

    Teraz widzę, że odpowiedziałeś na pytanie, tylko pod innym "nickiem".

    >Tylko sęk w tym że decyzje wspólnoty muszą być
    > zgodne z powszechnie obowiązującym prawem

    Ale jakie prawo wg Ciebie jest łamane?

    >(w szczególności kiedy ograniczają czyjąś wolność).

    Tak samo, jak ograniczasz czyjąś wolność, gdy nie chcesz go wpuścić
    do siebie do domu.

    > A więc jeśli jestem tu na stałe zameldowany to czy decyzja
    > wspólnoty może ograniczać mi prawo do poruszania się po terenie tejże
    > wspólnoty?

    Decyzja wspólnoty. U mnie też jest zakaz wjazdu samochodem na podwórko
    poza kilkoma wyjątkami i na nie dłużej niż ileś tam. Zadecydowała
    większość wspólnoty, a ochroniarze mają egzekwować. Jakie niby prawo
    zostało złamane?

    Tak jak ktoś Ci radził: przejrzyj regulamin, kt. sam przecież pewnie
    uchwalałeś. Jeśli Ci się coś nie podoba, zrób kampanię na
    osiedlu i zorganizuj ponowne głosowanie.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę