eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoznowu ochroniarze- Uniemożliwienie dostępu gościom- Legalne? › Re: znowu ochroniarze- Uniemożliwienie dostępu gościom- Legalne?
  • Data: 2004-05-25 20:18:31
    Temat: Re: znowu ochroniarze- Uniemożliwienie dostępu gościom- Legalne?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 May 2004, Renata Gołębiowska wrote:
    [...]
    >+ Przepisów nie znam, ale zdrowy rozsądek mówi mi, że na swój własny,
    >+ prywatny teren możesz wpuścić kogo chcesz lub nie wpuścić kogo chcesz.
    >+ Wyjątkiem pewnie są jakieś służby mundurowe itp.

    Coś mocno owe "wyjątki" zawężasz :]

    Dysponować na takiej zasadzie jak piszesz to możesz *dopóki* ów
    własny prywatny teren nie oddasz we władanie zależne, np. w najem.
    Jak najmiesz plac, garaż czy tez chocby tylko mieszkanie :) to
    *pewnych* praw najemcy odmówić nie możesz.
    Prostestuję przeciwko opinii że ZAWSZE możesz kogoś nie wpuścić !
    Było się zastanowić przed podpisaniem umowy najmu... ;)
    A jak pytający jest współwłaścicielem to też przechlapane: przecież
    ogranicza sie JEGO prawo do korzystania ze współwłasności !

    pozdrowienia, Gotfryd