eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozniszczenie mienia › Re: zniszczenie mienia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagw232.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zniszczenie mienia
    Date: Thu, 19 Oct 2023 14:00:15 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <nsg0zfgvpr7r$.bnfx30jhfx9x$.dlg@40tude.net>
    References: <1vtvy7neszngp$.1qjkszo20zc7p$.dlg@40tude.net>
    <nhGWM.17316$E005.3019@fx07.ams1>
    <uggaqn$8l4$6$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uggcj5$t0h$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <uggfeo$eta$7$Robert_W@news.chmurka.net>
    <uggpjb$8l3$13$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uggqiv$dc3$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <ughc6k$rmu$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <w...@4...net>
    <ugj95t$25n$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1v8w81un2tvnl$.kbn54mdw0dt$.dlg@40tude.net>
    <18pznec0px7z8$.tzypqaywlp0t.dlg@40tude.net>
    <g2mc6acr2ncn$.wbt4j8fvpilc.dlg@40tude.net>
    <ugm6hb$aoh$3$RTomasik@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <1...@4...net>
    <ugmimn$ebo$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <11neosofqe1mu.11rijrldvmojj$.dlg@40tude.net>
    <ugmoet$l7j$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ugove0$qeo$2$Shrek@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: aagw232.neoplus.adsl.tpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aagw232.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.178.232";
    logging-data="31093";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:1lLxr/T12aHKQGhtepwRo1rry/M=
    sha256:0zf21SmSQ7WnJ7NaDAuvoEThZ2hVamGxeJX+/TMe0A4=
    sha1:n8kbm3RLJ+Pn3JM0j0tUa6nvlrA=
    sha256:sbmz0CaozKfMoB/2An0h0vOIgf4/9CoZ9PAJDS2s5C4=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:842607
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 18 Oct 2023 18:05:14 +0200, Shrek wrote:
    > W dniu 18.10.2023 o 11:02, J.F pisze:
    >> Umiejetnosci i brak pecha.
    >> Silnik zawsze może stanąc.
    >
    > Zwłaszcza jak się lata bez odladzania;)

    Cos tam powoduje, ze normalnie się lata bez odladzania.

    > Ta autorotacja to też jakaś do
    > pokazywania jako wzór nie była, więc z tymi umiejetnościami bym nie
    > przesadzał. Oczywiście miał większe niż ty czy ja;)

    Wieksze niz w Smolensku w każdym bądz razie.

    >>>> Ale to nie są normalne linie i sie nie wylatuje.
    >>>
    >>> A potem się wlatuje cfitem:(
    >>
    >> Ale rzadko, a w normalnych też się zdarza.
    >
    > Ale na tyle rzadko, że prezydencji na ogół w takich wypadkach nie giną.

    Bo latają swoimi ?

    > Ile znasz krajów gdzie w ciągu kilku lat premier i prezydent
    > uczetniczyli w katastrofie lotniczej w tym jeden skutecznie (o
    > mirosławcu na chwilę zapomnijmy, bo chyba kacapy miały podobne epizody)?
    > Latali kusili i wylatali...


    Nie znam ... co nie znaczy, ze nie było.

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_heads_of_state
    _and_government_who_died_in_aviation_accidents_and_i
    ncidents

    A mniejsze wypadki?

    Gogle przypomina awaryjne/przymusowe lądowanie samolotu Dudy w marcu
    2022, awarie w grudniu 2016, w maju 2018 .. w innych krajach sie nie
    zdarza?

    O, w Niemczech sie zdarza - ale to był próbnu lot.

    https://www.dw.com/en/german-government-jet-suffers-
    serious-damage-in-crash-landing/a-48403681

    Angela tez nie doleciała
    https://www.dw.com/en/german-military-under-fire-ove
    r-angela-merkels-plane-problems/a-46527901

    https://www.dw.com/en/german-government-buys-three-n
    ew-aircraft-after-fiascos/a-48294178

    >>> Co się zdarza - świadome przekraczanie limitów - chyba gdzieś w ameryce
    >>> południowej - air scure czy jakoś tak.
    >>
    >> Próba lądowania, gdy ogolnie nie ma warunków.
    >> A może akurat się pojawią ..
    >
    > Ale jak się nie pojawią to się schodzi do minumum i nie dalej.

    Dokladnie tak.
    Tylko nie bardzo wiadomo co w Smolensku zawiodło, ze jednak zeszli.

    Na pewno pilot miał przestawione cisnienie, i jeden z jego
    wysokosciomierzy pokazywał 200+ m, nawigator odczytywał radiowy,
    gdzie ciągle było bezpieczne 100m, drugi pilot ... ciekawe -
    wypatrywał swiateł za oknem, czy widział, ze pilot schodzi za nisko,
    ale wolał sie nie odzywać,
    Błasik ... wczesniej podawał wysokośc, nie wiadomo jaką i skąd,
    potem zamilkl ... ruski kontroler meldowal "w glisadzie".

    Gdzies tam komus sie ponoć wyrwało "narwańcy" ... wiele wskazuje na
    to, ze pilot miał ok 7m/s opadania przy wysokosci ok 100m ...
    to faktycznie "narwańcy" pasuje. Ponoc gdzies tam sie zachowało
    "dochodz wolniej" ...

    >> Polskie przepisy cywilne zabraniają wylotu jak na docelowym lotnisku
    >> warunków brak,
    >
    > Nie sądzę...

    Kiedys cytowałem przepis.

    > Swego czasu pracę zaczynałem od włączania flightradaru i
    > sprawdzania czy poranny samolot do wiednia wyląduje czy będzie wracał do
    > warszawy - czasami się dziwiłem po co tam lecią skoro widać że nic z
    > tego nie będzie...

    Ten lot ponad godzinę, chyba moze mgła sie rozwiać.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1