  • Data: 2023-10-19 14:47:37
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.10.2023 o 14:00, J.F pisze:

    > Cos tam powoduje, ze normalnie się lata bez odladzania.

    Procedury, które przewidują kiedy należy je włączyć:P

    > Bo latają swoimi ?

    Nasz też leciał "swoim". Jakby leciał rejsowym to by doleciał
    (niekowniecznie na to lotnisko co chciał)

    > Nie znam ... co nie znaczy, ze nie było.

    Były, były - nawet skargi z innych lotnisk były, a to już trzeba grubo
    narozrabiać.

    > Gogle przypomina awaryjne/przymusowe lądowanie samolotu Dudy w marcu
    > 2022,

    To jest akurat przykład jak to powinno wyglądać.

    > Dokladnie tak.
    > Tylko nie bardzo wiadomo co w Smolensku zawiodło, ze jednak zeszli.

    Chyba wiadomo. Skoro recytowali poniżej 100, to znaczy że zawiodł
    czynnik ludzki.

    > Kiedys cytowałem przepis.

    Dalej nie sądzę żeby do wiednia latali wbrew przepisom rutynowo.

    > Ten lot ponad godzinę, chyba moze mgła sie rozwiać.

    Czyli jednak wolno startować gdy w porcie docelowym nie ma warunków.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!