    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: zniszczenie mienia
    <ug6ad5$uel$2$Robert_W@news.chmurka.net> <ug8gg6$2efbh$1@dont-email.me>
    <ug8jae$cvu$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ug8k3e$cvt$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    <GB%VM.11837$3_a2.6485@fx12.ams1>
    <uga34a$cvu$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ugb4u8$gtb$3$Robert_W@news.chmurka.net>
    <xcrays1weyxv$.dwyz58c9wau0$.dlg@40tude.net>
    <ugb7on$gtb$6$Robert_W@news.chmurka.net>
    <1dmdlljfk5j5c.r1j9nczpksg$.dlg@40tude.net>
    <ugc43t$m6$1$cef@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <ugcj2a$8l3$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ugdb17$s8q$1$cef@news.chmurka.net>
    <ugdpqb$8l3$6$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ugdqo9$8l4$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uge668$m64$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ugej2a$8l4$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ugeke8$445$2$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Sun, 15 Oct 2023 00:22:43 GMT

    On 2023-10-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zgadzam się - jakby policj musiała mojego pomnika pilnować to chyba
    > wolałbym brak pomnika:P No ale jak widzisz nie jest to "zwykły pomnik",
    > bo kulosny raczej co do zasady nie pilnują zwykłych pomników 24/7.

    Bo to nie jest pomnik a manifestacja/kwintesencja pewnej postawy. Dla
    mnie jest on wręcz obrazą ofiar tej katastrofy.

    > Czyli nie chodzi o żadne upamiętnienie tylko o politykę - więc pomnik

    > postawił sobie polityczny pomnil (kradnąc teren pod niego lokalnej
    > społeczności) a jego przeciwnicy i lokalna społeczność którj się ten
    > poligon nie podoba odstawia tam polityczne szopki. Graj w głupie gry,
    > wygrywaj głupie nagrody - pytaj się czemu, skoro to tylko zwykły pomnik:P
    >
    > Zobacztmy co będzie jak już kulsonów pod nim zabraknie - ja uważam, że
    > skoro postument już jest to trzeba pomnik dokończyć;)

    Znikną kulsony, zniknie "czelendż". Potem ktoś obleje farbą lub coś
    nabazgrze kilka razy, znajdzie się go i bez rozgłosu ukarze. Po roku-2ch
    wszyscy zaczną zlewać i będą traktować jak pomniki armii czerwonej lub
    przodowników pracy. Przykre, bo przecież zginęło sporo ludzi i to
    wartościowych, ale takie są konsekwencje tego co za tym wszystkim stoi.

    Nb. jest jakieś alternatywne miejsce w Polsce upamiętniające te ofiary?
    Ale takie prawdziwe, nie jakiś ołtarz z kawałkiem tupolewa?

    --
    Marcin