    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zniszczenie mienia
    Date: Sat, 14 Oct 2023 19:56:10 +0200
    <ug6ad5$uel$2$Robert_W@news.chmurka.net> <ug8gg6$2efbh$1@dont-email.me>
    <ug8jae$cvu$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ug8k3e$cvt$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    <GB%VM.11837$3_a2.6485@fx12.ams1>
    <uga34a$cvu$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ugb4u8$gtb$3$Robert_W@news.chmurka.net>
    <xcrays1weyxv$.dwyz58c9wau0$.dlg@40tude.net>
    <ugb7on$gtb$6$Robert_W@news.chmurka.net>
    <1dmdlljfk5j5c.r1j9nczpksg$.dlg@40tude.net>
    <ugc43t$m6$1$cef@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <ugcj2a$8l3$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ugdb17$s8q$1$cef@news.chmurka.net>
    <ugdpqb$8l3$6$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ugdqo9$8l4$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uge668$m64$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ugej2a$8l4$3$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Przykre, ze ktoś musi pilnować, ale co zrobić.

    Zgadzam się - jakby policj musiała mojego pomnika pilnować to chyba
    wolałbym brak pomnika:P No ale jak widzisz nie jest to "zwykły pomnik",
    bo kulosny raczej co do zasady nie pilnują zwykłych pomników 24/7.

    > Polityka.

    Czyli nie chodzi o żadne upamiętnienie tylko o politykę - więc pomnik
    nie jest zwykły a polityczny - no to masz odpowiedź - jeden polityk
    postawił sobie polityczny pomnil (kradnąc teren pod niego lokalnej
    społeczności) a jego przeciwnicy i lokalna społeczność którj się ten
    poligon nie podoba odstawia tam polityczne szopki. Graj w głupie gry,
    wygrywaj głupie nagrody - pytaj się czemu, skoro to tylko zwykły pomnik:P

    Zobacztmy co będzie jak już kulsonów pod nim zabraknie - ja uważam, że
    skoro postument już jest to trzeba pomnik dokończyć;)

    > Pomnik upamiętnia wydarzenie. Każdy może go interpretować, jak chce.

    No chyba żeby jednak nie i o własciwą interpretację dbali kulsony z
    żandarmerią. Ty tak na poważnie?

    > Pewny jesteś?
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Pomnik_ofiar_katastrof
    y_lotniczej_w_1980_roku_w_Warszawie

    Widzisz tu gdzieś schody? W sumie nie wiedziałem o nim, ale to w sumie
    bardziej o reprezentację bokserską chodzi. "Właściwy" jest tu

    https://www.google.pl/maps/place/Pomnik+ofiar+katast
    rofy+samolotu+%E2%80%9EMiko%C5%82aj+Kopernik%E2%80%9
    D/@52.1856011,20.9466567,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m
    6!1sAF1QipPkqqlNkZxF9w3NgBEO5UjikuTFJKNY9U5HLlcb!2e1
    0!3e12!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2
    FAF1QipPkqqlNkZxF9w3NgBEO5UjikuTFJKNY9U5HLlcb%3Dw129
    -h86-k-no!7i6000!8i4000!4m7!3m6!1s0x4719335da5cc724d
    :0x822893bd032227e3!8m2!3d52.1856011!4d20.9466567!10
    e5!16s%2Fg%2F1txc5skr?entry=ttu

    NIe zastanawia cię, że tych pommników nie trzeba pilnować a i są w
    czynie społecznym chyba "ulepszane" jak mural lipowczana na pomniku?

    > Co to ma z pomnikiem wspólnego?

    Upamietnienie najawżnieszych wydarzeń w historii Polski. Widać pewną
    hierarchię:)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!