  • Data: 2007-10-17 15:23:52
    Temat: Re: zniszczenie auta pod remontowaną posesją-do kogo po kasę
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Marcisz <p...@g...com> napisał(a):

    > Zeby znalazla zastosowanie odpowiedzialnosc z tego art. nie jest
    > konieczne, by oderwanie nastapilo z przyczyn dotyczacych posiadacza.
    > Wystarczy, ze nastapilo z utrzymania budowli w zlym stanie. Nie
    > uwazasz, ze to byl zly stan? (A juz sprawa posiadacza jest roszczenie
    > regresowe do ekipy remontowej.)

    na moj gust to wlasnie tak jest: trudno ustalic, czy to ekipa remontowa
    zrzucila, czy to samo spadlo. Za to prezio sp-ni "rozbawil mnie do łez"
    (cudzysłow potrzebny, bo drugi tępy cwaniak w 24 h to dla mnie za dużo)

    -prezio: "ale my jestesmy wlascicielami posesji po obrębie budynku, więc w
    sumie opwinna pani zgłaszać roszczenia do miasta"
    -ja: art 434 KC mowi, ze za szkodę wyrządzoną przez zawalenie się budowli
    lub oderwanie się jej części odpowiedzialny jest samoistny posiadacz budowli
    -prezio: co mi tu pani straszy KC i sadem, ja tez każe zaraz napisac
    prawnikowi NIEMILE PISMO DO PANI, TO PANI ZOBACZY, JAK JA SIĘ POCZUŁEM!

    .i generalnie z OC mojego auta mi to kazal sciagac (ludzie!!!)

    Dla mnie to jest przykre, ze takie patałachy biorą pensję prezesa itd. Ja
    sobie z gnojami poradzę, ale taka babcia, która walczy z nimi np. o naprawę
    elewacji zostanie zbyta.
    Gdyby sam taki cymbał tamtędy przechodził i trafiłby go ten gruz - a nuż
    lobotomia by pomogła?

    h.