    From: "rezist.com" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znieslawienie firmy?
    Date: Tue, 11 Jan 2005 16:56:47 +0100

    > Branzy nie ma chyba sensu rzucac,

    Hihi, ale mi chodzilo o to zebys podal branze :)

    > szczegolnie w takiej rozmowie. Dlatego zastanawialem sie nad
    > rozpowszechnianiem informacji bo zdaje sie to jedynym sposobem wymuszenia
    > ich reakcji, ale z drugiej strony nie chce sie sam zalatwic.

    Odwroc sytuacje. Prowadzisz firme. Nagle spod ziemi jakis ludek,
    ktory wczesniej u Ciebie pracowal, zaczyna rozpowiadac naokolo
    bzdury. Oczywiscie mozesz w tym wypadku zlac to, albo kontratakowac
    argumentami ze sie msci na Tobie bo go zwolniles, bo byl np.
    malowydajnym pracownikiem. Koles mial podpisana umowe na czas
    okreslony, obawiasz sie wiec ze moze uderzyc do PiP. Zarzadzasz
    wiec w firmie, u sekretarki i pani Zosi ksiegowej porzadki,
    z ktorych wynika ze nie jestes nikomu nic winien.

    Masz w sumie trzy opcje. Olac i przebolec.
    Naopowiadac o nim, narazajac sie na oskarzenia i proces.
    Wziasc ich od tylu, udajac sie ze swoimi zalami do PIPy. Przy odrobinie
    dobrej woli powinni Cie obsluzyc pozytywnie.Ale nie dam sobie uciac
    czegokolwiek.

    Szkoda ze nie masz papierkow zadnych. Swiadkowie rozumiem ze tez nie
    wchodza w gre lub maja kiepska pamiec, albo myla osoby? :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com