  • Data: 2002-05-13 05:46:13
    Temat: Re: znaki poziome
    Od: "Lidka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za odpowiedzia na 'tak' swiadczy:
    > 1. Art. 22 ust.2 pkt.2 (na drodze jednokierunkowej skrecajac w lewo
    > nalezy zblizyc sie do lewej krawedzi jezdni)
    > 2. Potwierdza to znak pionowy i znaki poziome na lewym pasie.
    > 3. Sama przyznajesz, ze znaki poziome na prawym pasie sa 'stare' choc
    > widoczne (gdyby jezdnia byla pokryta warstwa sniegu nie byloby zadnych
    > watpliwosci)

    tego mi bylo potrzeba:-))) chociaz idzie na lato, sniegu sie nie
    spodziewam:-)))

    > W twojej obronie:
    > - oznakowanie poziome (nadal widoczne) pozwala skrecic z prawego pasa
    > w lewo (stare powinno byc calkowicie usuniete [zamalowane na czarno])
    > Rozstrzygajac powyzsza watpliwosc na Twoja korzysc odstapilbym od
    > wymierzenia kary ;-)

    no wlasnie, tak moze byc, jesli tylko ja popelnie wykroczenie. co bedzie
    jednak w przypadku, gdy kierowca prawego pasa spowoduje kolizje z kierowca z
    lewego pasa? np. ten z lewego bedzie jechal prosto, ten z prawego bedzie
    chial skrecic w lewo./ale sobie komplikuje co?, sorki/. jak bedzie sie
    ksztaltowala odpowiedzilanosc za wykroczenie? sadze, ze tu jeszcze bedzie
    dochodzic odpowiedzialnosc cywilna zarzadcy drogi, ktory niewlasciwie
    oznakowal pasy. pozdrawiam
    lidka