  • Data: 2002-05-11 10:48:07
    Temat: Re: znaki poziome
    Od: "Lidka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO: Znaki pionowe i poziome są równoważne i powinny być zgodne ze sobą.

    wiem, ze powinny byc zgodne. w tym przypadku nie sa.

    > Jeśli tak nie jest to trzeba się kierować logiką (patrz rozwiązanie
    Kłaczka) i

    logika logiką, a co bedzie, jesli zostane zatrzymana przez policje podczas
    skretu z prawego pasa w lewo? o to mi wlasnie chodzi. jak zinterpretowac
    wykluczajace sie znaki? Logika nakazuje jazde z prawego pasa prosto, ale
    jesli znajdzie sie ktos, kto pojedzie w lewo popelni wykroczenie czy nie?
    odpowiedzialnosc karna czy za wykroczenia nie opiera sie na logice, tylko na
    odpowiednich przepisach prawa. zycie dostarcza wielu przykladow na to, ze
    logika nie idzie w parze z procedura prawna. wiec nadal temat nie jest
    rozwiazany.

    > zgłosić ten fakt odpowiedniemu organowi.

    zrobilam to. ale zapewne to portwa zanim przemaluja.
    pozdrawiam

    lidka