  • 1. Data: 2010-07-11 16:52:28
    Temat: zmniejszanie działek, czy legalne?
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    ostatnio mafia geodetuf pozmniejszała czyjeś prywatne działki bez zgody i
    wiedzy właścicieli, czy to teraz jest legalne?:O)

    skoro zmniejszają działki na skalę krajową o jakieś 10-20% to znaczy że mamy
    kolejny rozbiór polski?:O)

    te 10-20% powierzchni kraju pszypadnie naszym sowieckim braciom czy może
    naszym unijnym pszyjaciołom szkopom?:O)

  • 2. Data: 2010-07-12 03:05:01
    Temat: Re: zmniejszanie działek, czy legalne?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    "pszypier...liłeś" w coś twardego główką?
    Jacek

  • 3. Data: 2010-07-12 05:21:40
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-07-12 05:05, Jacek pisze:
    > "pszypier...liłeś" w coś twardego główką?
    > Jacek
    To troll, ignoruj.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2010-07-12 05:29:27
    Od: Jarosław Maria Pawlak <w...@w...pl>

    Użytkownik "Pa pa5merf" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ostatnio mafia geodetuf pozmniejszała czyjeś prywatne działki bez zgody i
    > wiedzy właścicieli, czy to teraz jest legalne?:O)

    Zmniejszyli powierzchnię w papierach? czy przyszli na działkę i przekopali
    graniczniki?

  • 5. Data: 2010-07-12 07:52:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > "pszypier...liłeś" w coś twardego główką?

    nie badz taki szybki bill w swoich ocenach

    to ze w warszawie jest jakis wysyp geodetow i mania pomiarowa to sa fakty,
    to ze im sie pomiary cosik nie zgadzaja ze stanem faktycznym to tez fakty,
    wystarczy popatrzyc na powbijane paliki, naprzemian sa zielone i czerwone,
    czyli stan faktyczny i stan jaki chca uzyskac

    np probuja mi przesunac dzialke o ponad 2 metry, na wzmianke ze plot dzialki
    stoi na przedwojennych slupkach, orzekli, ze widocznie przedwojenny geodeta
    musial sie pomylic, problem w tym, ze nie dotyczy to tylko mojej dzialki

  • 6. Data: 2010-07-12 15:15:03
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    Órzytkownik "szerszen" napisał:
> [...]
    > dzialki stoi na przedwojennych slupkach, orzekli, ze widocznie
    > przedwojenny geodeta musial sie pomylic, problem w tym, ze nie dotyczy to

    nie tylko tobie, pszesuwają prawie fszystkim w całym kraju (tylko działki
    geodetuf i znajomych kolesi się nieznacznie zwiększają), wszystkie miasta i
    wsie są pozmieniane, ty masz małą działkę to wcinają ci się o dwa metry, ale
    jak ludzie mają chektary to mu hektary giną, może się nawet okazać że czyjś
    dom zbudowany 100lat temu stoi na ziemi sąsiada:O)

    a co do słupkuf geodezyjnych i wszelkich punktuf granicznych to są one
    masowo i potajemnie usuwane pszes geodetuf, oraz opłacanych okolicznych
    sbkuf!:O(

    teraz geodeci wyrysowali sobie nowe mapki, kture są sprzeczne za starymi
    mapkami, to teraz kture mapki są ważne?:O)

  • 7. Data: 2010-07-12 15:15:05
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    Órzytkownik "Jarosław Maria Pawlak" napisał:

    > Zmniejszyli powierzchnię w papierach? czy przyszli na działkę i przekopali
    > graniczniki?

    na papierach jusz zmniejszyli, tylko ciekawe jakim prawem?:O)
    jak mogli komuś prywatną działkę zmniejszyć bez jego zgody i wiedzy i kto tą
    zaginioną ziemię kradnie, czyżby za pare lat okaże się że granice ruska i
    niemiecka znajdują się teraz po 100 km w głąb kraju a stare granice to są
    nieważne bo to dawniej się pomylili?:O)

    co do kopania graniczniaków to cichcaczem masowo je usuwają (właściwie to
    jusz są prawie usunięte), oraz na nowych mapkach jusz ich nie ma, a na
    starych były!:O)
    natomiast wszelkie drzewa, płoty znajdujące się od dziesiątek lat na
    granicach działek są pszez opłacanych sbkuf usuwane i niszczone, na przykład
    znajomemu z miedzy usunięto ponad stuletnie drzewo, innemu wyrwano słup,
    innemu płot, fszystko sprowadza się do tego żeby usunąć fszelkie ślady
    dawnych granic i postawić polaków przed faktem dokonanym że działki teraz są
    takie a innych nie da się udowodnić!:O)

  • 8. Data: 2010-07-13 11:15:15
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    szerszen wrote:

> [...]
    > dzialki stoi na przedwojennych slupkach, orzekli, ze widocznie
    > przedwojenny geodeta musial sie pomylic, problem w tym, ze nie

    No, to taki fajny kwiatek:
    Rodzice kupili działkę, zbudowali dom, pomiary i podział - w 1988
    ostatnie.
    Przyszedł geodeta w zeszłym roku na zlecenie gminy, i się okazało że
    droga zbudowana 20 lat temu - idzie częściowo przez działkę rodziców.

    Co zrobił geodeta? ano "uciął" ten kawałek działki z drogą, po prostu
    wydzielił taki wąski pasek ziemi jako nową działkę - własność gminy.
    Bez żadnego wywłaszczenia, bez odszkodowania, nic.

    Wg gminnej ewidencji gruntu ten teren to już jest własność gminy.

    Po czym... przysłali wezwanie do zapłaty podatku gruntowego - z
    wliczonym tym fragmentem ;-) Bo w księgach wieczystych jest nadal stary
    podział. I wójt bezczelnie mówi że jak rodzice chcą to sami mogą wnosić
    do sądu o zmianę w księgach, gmina ma to w dupie.

    Po prostu zajebiście.

    --
    Pozdro
    Massai