  • 11. Data: 2004-10-11 11:30:21
    Temat: Re: zmiana nazwiska dziecka - pilne!
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl> napisał w wiadomości
    news:ckdpho$qjg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Pewnie jak dzieworodztwo bedzie osiagalne dla kobiet to dzieci beda nosily
    > nazwisko matki , poki co ojciec jest jak najbardziej potrzebny do
    > przetrwania gatunku i ma prawo do tego zeby dzieci nosily jego nazwisko .

    Sorry, ale sama ejakulacja to trochę za mało :D

    > Jakie foretka ma istotne powody do tego zeby pozbawic dziecka nazwiska
    ojca
    > ??????

    Nie wiemy, ale nie wiemy również na pewno, że takich powodów nie ma. Szkoda
    więc strzępić języka... A przede wszystkim szkoda strzępić języka w chamski
    sposób.

    > Niech pomysli moze o dziecku i jego przyszlym zyciu .

    Myślisz, że kwestia nazwiska jest tak ważną kwestią w życiu współczesnego
    człowieka?

    Monika

  • 12. Data: 2004-10-11 13:11:20
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Czlowieka tak .
    Bez urazy prosze ale taki ze mnie juz meski szowinista

  • 13. Data: 2004-10-11 13:23:10
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > Czlowieka tak .
    > Bez urazy prosze ale taki ze mnie juz meski szowinista

    No, to widzisz, skoro jesteś takim męskim szowinistą, to powinieneś
    wiedzieć, że kobieta nie jest człowiekiem, a zatem dla córki autorki
    pierwszego postu sprawa nazwiska nie powinna być ważną kwestią :D

    Monika, rozbawiona :)

  • 14. Data: 2004-10-11 13:41:05
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Masz powod do smiechu , przeciez to jest sytuacja patologiczna i na dobra
    sprawe dobra rada dla tej dziewczyny jest wizyta w poradni rodzinnej lub u
    dobrego psychologa ktory potrafilby jej wyjasnic ta skomplikowana sytuacje.
    Moim skromnym zdaniem to co ona napisala swiadczy tylko o jej problemach
    emocjonalnych , moze tez nie miala ojca ?

  • 15. Data: 2004-10-11 13:54:48
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

> [...]
    > Moim skromnym zdaniem to co ona napisala swiadczy tylko o jej problemach
    > emocjonalnych , moze tez nie miala ojca ?

    Moim skromnym zdaniem za mało danych do wydania jakiejkolwiek opinii,
    równiez takiej, jaką przedstawiłeś.

    Moim skromnym zdaniem zbyt często używa się określenia "sytuacja
    patologiczna" w stosunku do rodzin niepełnych (matka+dziecko/dzieci), gdzie
    jedynym powodem użycia takiego określenia jest brak chłopa.

    Monika

  • 16. Data: 2004-10-11 14:12:13
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Tak w ogole to juz jest NTG i temat rzeka dziecko powinno miec ojca no
    chocby jego nazwisko z tej prostej przyczyny ze zawsze latwiej starac sie o
    alimenty ewentualnie jakis spadek czy cos w tym stylu , w przypadku naglej
    smierci ojca gdy dziecko nie ma jego nazwiska ani zadnych przeslanek do tego
    ze jest on ojcem sprawa sie komplikuje . Wiec dla swietego spokoju niech ma
    to nazwisko ojca niech przemowi zdrowy rozsadek zamiast żenskich jajnikow a
    tak to wyglada z jej postu (facet be nie bedzie nazwiska) .

  • 17. Data: 2004-10-11 17:44:31
    Od: "foretka" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dziekuje za "rady" i opinie moralne.

    Bardzo chcialabym zeby dziecko cos dla niego znaczylo - caly czas mialam na
    to nadzieje. Ma zone i dziecko. Na dziecko nie placi alimentow. Pierwsze
    dziecko porzucil (jak i zone). Nie ma meldunku. Nie ma pracy.

    Ze mna postapil podobnie.

    Gdyby chcial byc ojcem - bylabym szczesliwa.

    Uswiadomilam sobie jednak, ze mam dziecko z facetem, ktory nigdy sie nie
    bedzie do bycia tata poczuwal. Dziecko ma jego nazwisko, tak jak i zona i
    pierwsze dziecko.

    Po prostu poczulam ze odebrano mi czastke mnie. Bo moja coreczka jest
    bardziej jego. A on nas nie chce. Poza tym gdybysmy sie wszyscy spotkali w
    jednym miejscu - wszyscy oprocz mnie wygladaliby na rodzine - matka, ojciec,
    dwojka dzieci. Tylko ja nie na miejscu.

    Nie chce alimentow.

    Chcialabym zeby moja corka nosila nazwisko osoby, ktora ja bardzo kocha, a
    nie kogos kto ja zostawil - tak jak wszystko wczesniej.

    Prosze juz nie komentowac.

  • 19. Data: 2004-10-11 18:17:04
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    Użytkownik "foretka" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Po prostu poczulam ze odebrano mi czastke mnie. Bo moja coreczka jest
    > bardziej jego.

    Lekko przesadzasz.

    > Chcialabym zeby moja corka nosila nazwisko osoby, ktora ja bardzo kocha, a
    > nie kogos kto ja zostawil

    To brzmi jak kanal "Romantica".

    Nie widze, bys oczekiwala porady prawnej. Egzaltowane wypowiedzi zreszta nie
    sklaniaja do udzielenia takowej.

    A traktowanie dziecka jak swojej wlasnosci mnie osobiscie mierzi.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 20. Data: 2004-10-11 18:58:04
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    I niech ktos powie ze nie mialem racji ze z C...m nie ma zartow?
    Moze Chamskie ale prawdziwe poprostu BAR polsatu i nadaje sie na temat na
    grupe specjalna pl.rec.polsat jesli by takowa istniala.