  • Data: 2002-11-15 23:09:27
    Temat: Re: zmiana kodu pocztowego a dokumenty
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Nov 2002, Karol wrote:

    >+ Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> [...]
    >+ > Jednakże ponieważ jest to zmiana urzędowa [...]
    >+ To "kod pocztowy" jest "urzędowy"? A ja glupi myslalem, ze to tylko cyferki,
    >+ ktore Poczcie Polskiej ulatwiaja dostarczanie korespondencji.

    A PP nie jest przypadkiem "urzedem" ? To skąd prawo do
    stemplowania "urzędową pieczęcią" np. znaczków skarbowych
    albo weksli oraz "urzędowości" terminu nadania
    (*wyłącznie* przez PP, np. u kuriera "urzędowo" liczy
    się tylko termin *dostarczenia*) ? ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (ciekaw czy go ktoś obtenteguje :))