  • Data: 2005-06-11 07:03:53
    Temat: Re: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cOOba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d8do28$410$1@news.onet.pl...
    > Co stoi u podstaw
    > tego, od strony prawnej rzecz jasna, że nie jest możliwym zmiana danych
    > abonenta na umowie z operatorem GSM (rzecz rozchodzi się o ojca, na
    > którego umowa była podpisana i mnie, który chciałem umowę na siebie
    > przepisać) ?

    Chodzi Ci o przepisanie telefonu na kogoś innego, tak? Otóż nie wiem, o jaką
    sieć chodzi, ale w Erze jest to możliwe. Cytuję:
    "Czy Abonent sieci Era może przepisać telefon na inną osobę?
    Przepisanie telefonu na inną osobę podlega cesji praw, a to wiąże się z
    koniecznością podpisania nowej umowy z Operatorem sieci Era przez osobę
    przejmującą telefon, po uprzednim wyrażeniu zgody przez Operatora.
    Aby przeprowadzić cesję należy złożyć w Salonie lub Sklepie Firmowym Era
    wniosek o cesję. Wzór wniosku jest dostępny w Salonach i Sklepach Firmowych
    Era oraz w Dziale Korespondencji.
    Wniosek o cesję można też wysłać do Działu Korespondencji na numer faksu
    (22) 413 69 14. Po otrzymaniu zgody na cesję nowa umowa może być podpisana w
    najbliższym Salonie lub Sklepie Firmowym sieci Era.".

    Z tego, co mi wiadomo jest to płatne.

    D.