  • Data: 2005-06-12 16:55:28
    Temat: Re: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
    Od: Anna <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cOOba napisał(a):
    > Dziękując za już udzielone odpowiedzi, które niewątpliwie sporo wniosły do
    > tematu dodam tylko - tak dla jasności, że stan faktyczny jest taki:
    > Pod koniec grudnia 2000 r. zawarta została podstawowa umowa (bodajże na 24
    > mies.). Mniej więcej rok temu podpisany został do tejże umowy aneks
    > [korzystałem wówczas z promocyjnej wymiany telefonu w zamian za powiększenie
    > planu taryfowego]. Kiedy wówczas pytałem konsultanta w Germanosie, w którym
    > załatwiałem tę procedurę odpowiedź na postawione w tymże wątku pytanie padła
> [...]
    Najlepiej podejsć do Salonu firmowego Ery, w zwykłych
    przedstawicielstwach ludzie czasem nie wiedza jakie mają promocje. Wiem
    z autopsji, a w Firmówce musza wiedzieć bo ich tam częsciej kontrolują.
    jeżeli jednak będzie w regulaminie promocji np ograniczenie do 12
    miesiecy to trzeba poczekac.

    pozdrawiam

    Ania