  • Data: 2012-04-09 14:58:21
    Temat: Re: zlosliwy sasiad
    Od: tryton <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prosze o pomoc bo powoli mam dosc.

    szczerze? :

    -poczekać aż dziecko dorośnie
    -zmienić mieszkanie
    -grzecznie zwracać uwagę aż do skutku
    -wynająć ukraińca który dorwie tatusia połamie mu łapy i wytłumaczy że
    jak będzie dzieciak głośny to i nogi będzie miał w gipsie

    nic innego nie zrobisz, w bardzo wielu dziedzinach polskie prawo to
    kuriozum stojące na głowie

    od 10 lat mieszkanie nade mną jest wynajmowane, obecna ekipa jest cicha
    ale z poprzednikami było różnie

    na razie ciułam na działkę i liczę na spadki aby się wynieść z tej
    stolicy kultury wiejskiej jaką jest obecnie KRAKÓW