  • Data: 2003-08-20 07:12:26
    Temat: Re: zlamanie warunkow umowy, zaleganie z wyplata
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech" <a...@d...com> wrote in message
    news:pan.2003.08.19.20.40.03.134311@o2.pl...
    > Miejmy nadzieję, że tak będzie.
    >
    > Tak czy inaczej wydaje się, że na spokojnie rozłożyliśmy
    > na czynniki pierwsze sytuację w aspekcie cywilistycznym,
    > czyli wiemy mniej więcej jak to wygląda (niezależnie od kwestii
    > istnienia praw autorskich).
    >
    > Teraz czas na wątek kryminalny :-)
    > Ale to już nie moja działka :-)
    > Tzn. coś tam napiszę, ale przyznam, że diabli mnie biora kiedy słyszę o
    > procesie karnym

    Ale sprawa sie zagmatwala...

    Wczoraj dowiedzialam sie, ze...

    Firma X, byla posrednikiem i serwis byl wykonywany na zlecenie kogos innego
    (tego sie domyslalam, ale posrednictwa w naszym kraju prawo nie zabrania).
    Najzabawniejsze jest to, ze firma X swojemu zleceniodawcy (firmie Y)
    sprzedala pelne prawa autorskie do serwisu (ale tych ode mnie nie kupila).

    Czy ktos mi moze wytlumaczyc co jest grane??

    Aha... wiem o tym, bo firma Y skontaktowala sie ze mna, poniewaz nie mogla
    dogadac sie z firma X. Firma Y bardzo sie zdziwila, gdy pokazalam umowe, w
    ktorej, jak wol stoi, ze jedyne co kupila firma X to prawo do 'niewylacznego
    uzytkowania, na prawach licencji, bez prawa do dekompilacji, modyfikacji i
    rozpowszechniania'.

    Kania