  • Data: 2009-07-14 16:59:27
    Temat: Re: zientarski - moze mi ktos wytlumaczyc?
    Od: piotrl <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wystarczy trochę poczytać

    Art. 22. § 1. k.p.k. Jeżeli zachodzi długotrwała przeszkoda
    uniemożliwiająca prowadzenie postępowania, a w szczególności jeżeli
    nie można ująć oskarżonego albo nie może on brać udziału w
    postępowaniu z powodu choroby psychicznej lub innej ciężkiej choroby,
    postępowanie zawiesza się na czas trwania przeszkody.

    § 2. Na postanowienie w przedmiocie zawieszenia postępowania
    przysługuje zażalenie.

    § 3. W czasie zawieszenia postępowania należy jednak dokonać
    odpowiednich czynności w celu zabezpieczenia dowodów przed ich utratą
    lub zniekształceniem.

    i jak widać na postanowienie o zawieszeniu przysługuje zażalenie
    jeśli w tej sprawie są pokrzywdzeni to mają prawo takie zażalenie
    złożyć do sądu

    Każdy ma prawo się bronić.