  • 1. Data: 2003-01-21 14:34:55
    Temat: Re: ziemia rolna ?
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > Np. gdybym ja, po wykształceniu technicznym chciał kupisć kawałek
    ziemii
    > rolnej, to czy mógłbym kupić ?

    Jak to było technikum rolnicze to na pewno ;-)))

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 2. Data: 2003-01-21 14:35:12
    Temat: ziemia rolna ?
    Od: marg <m...@t...adres.chyba.nie.istnieje>

    czy to prawda, że aby kupić w Polsce ziemię rolną (kilka ha) to trzeba
    mieć wykształcenie rolnicze ?
    Np. gdybym ja, po wykształceniu technicznym chciał kupisć kawałek ziemii
    rolnej, to czy mógłbym kupić ?

    -m
    --
    ...jak to zrobić mam? Nasza Pani, nasza Pani, wszystko powie nam...

  • 3. Data: 2003-01-21 14:45:11
    Od: marg <m...@t...adres.chyba.nie.istnieje>

    > Jak to było technikum rolnicze to na pewno ;-)))
    no niestety nie było
    ps: gdzie moge o tym poczytać ?

    -m
    --
    ...jak to zrobić mam? Nasza Pani, nasza Pani, wszystko powie nam...

  • 4. Data: 2003-01-22 06:39:56
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > no niestety nie było
    > ps: gdzie moge o tym poczytać ?

    Niestety nie wiem - też mnie to interesuje - ale nie pamiętam czy w
    końcu ta ustawa (rozporządzenie) weszło w życie.

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 5. Data: 2003-01-22 11:14:17
    Od: "Piotrek" <m...@w...pl>

    > Niestety nie wiem - też mnie to interesuje - ale nie pamiętam czy w
    > końcu ta ustawa (rozporządzenie) weszło w życie.

    A gdyby moj ojciec posiadajacy ziemie zapisal mi ja w testamencie a ja nie
    mialbym wyksztalcenia rolniczego to nie moglbym jej otrzymac?
    Jakas dziwna ta ustawa...

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 6. Data: 2003-01-22 11:15:47
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : A gdyby moj ojciec posiadajacy ziemie zapisal mi ja w testamencie a ja nie
    : mialbym wyksztalcenia rolniczego to nie moglbym jej otrzymac?

    a dlaczego nie?

    : Jakas dziwna ta ustawa...

    e tam :)

  • 7. Data: 2003-01-22 13:09:09
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "marg" <m...@t...adres.chyba.nie.istnieje> wrote in message
    ..
    > czy to prawda, że aby kupić w Polsce ziemię rolną (kilka ha) to trzeba
    > mieć wykształcenie rolnicze ?
    > Np. gdybym ja, po wykształceniu technicznym chciał kupisć kawałek ziemii
    > rolnej, to czy mógłbym kupić ?

    Na razie jeszcze mozna bez zadnego wyksztalcenia kupowac ziemie...
    Ale nasi "rolnicy" juz dzialaja by zapewnic sobie monopol na handel zienmia.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2003-01-23 12:26:59
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : NIe dziwna tylko do bani - niekonstytucyjna jak dla mnie. I poza tym
    głupia.
    : Ale to typowe dla ustawodawstwa ostatnio.

    o jakiej ustawie mówisz?

  • 9. Data: 2003-01-23 12:30:09
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> wrote in message

> [...]
    NIe dziwna tylko do bani - niekonstytucyjna jak dla mnie. I poza tym głupia.
    Ale to typowe dla ustawodawstwa ostatnio.

    Depi.

  • 10. Data: 2003-01-24 05:52:26
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > o jakiej ustawie mówisz?

    No więc właśnie. O jakiej ustawie mówicie? Nikt nie odpowiedział
    czy ta ustawa w ogóle weszła w życie, albo ewentualnie kiedy wejdzie
    w życie. Potrafisz mi odpowiedzieć?

    Pozdrawiam

    Darek