  • 11. Data: 2003-01-24 07:09:52
    Temat: Re: ziemia rolna ?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : w życie. Potrafisz mi odpowiedzieć?

    nie, dlatego pytam :-)

  • 12. Data: 2003-01-24 23:36:45
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> wrote in message
    news:045c01c2c2ea$92f2b2b0$a740200a@zm...

> [...]
    Jak to się toto nazywało....O mam - "ustawa o obrocie ziemią rolną". Obecnie
    jest to druk nr. 401 - nadal w Sejmie ( dokładnie w komisjach - drugie
    czytanie) , czyli miastowi kto ma kasa to teraz jest czas, aby kupic sobie
    działkę.

    A mówiłem tak ogólnie - o winietach, abolicyjno-samooskarżającej, kolejnych
    ordynacjach itp. Już nawet TK produkuje totalne buble ( parkomaty ). Ja
    coraz bardziej czuje pociąg do emigracji do krajów anglosaskiej kultury
    prawnej. I zarobki lepsze, i prawo....

    Depi.