  • 81. Data: 2007-10-07 17:16:09
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sun, 7 Oct 2007 14:22:29 +0200, Nostradamus napisał(a):

    > Jazda bez prawa jazdy (m.in.) przy sobie jest wykroczeniem.

    No i przecież został za to ukarany mandatem.
    A to że oczekiwał na znajomego z prawem jazdy który by odjechał samochodem
    to inna para kaloszy. Jakim prawem ten gliniarz wezwał holownik???
    Czy pojazd był nie sprawny? Oczekiwał przecież na "kierowcę".

    Jedno sprawa- ten stójkowy z białą czapą ma "umowę o blachy" z holownikami
    - taki odpowiednik "łowców skór z Łodzi".

    I rację ma Maciek B. - wątkotwórca - posiada *uprawnienia* do prowadzenia
    pojazdów.

  • 82. Data: 2007-10-07 17:17:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Alek pisze:

    > Wręcz przeciwnie. O ile pierwsze może mieć sens to drugie nie ma go na
    > pewno.

    Tyle że to pierwsze niewiele zmieni w jego kwestii.

  • 83. Data: 2007-10-07 17:19:22
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sat, 06 Oct 2007 18:25:02 -0500, witek napisał(a):

    > Podejrzewam, że w miejscu, gdzie nie za bardzo mógł parkować.

    Chyba nie mówisz poważnie?
    To nei było "parkowanie" - tylko zatrzymanie dla celów kontroli drogowej, w
    wyniku której wynikł pewien problem. Miał zostać rozwiązany poprzez
    "kontynuację jazdy" samochodem przez znajomego wątkotwórcy.
    Nie zatrzymał się przecież w tym miejscu by oddać mocz/zbierać
    grzyby/bzykać panienkę.

  • 84. Data: 2007-10-07 17:22:59
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sun, 7 Oct 2007 12:33:03 +0200, Heming napisał(a):

    > Moze dzwonil do dyzurnego,

    Zgaduje:
    - jesteś policjantem sądząc po "ynteligencji"? ;P

    > a moze po prostu dzwonil do zony czy ugotowala pierogi?

    Przy okazji ona prowadzi zakład holowniczy? :P

    > Imho to czepianie sie szczegolow i szukanie dziury w calym

    Absolutnie to ma ogromne znaczenie.

    > Kolega pisze, ze auto stalo w zatoczce autobusowej, wiec Policjant mial
    > obowiazek go usunać.

    Nie miał prawa go zatrzymywać w miejscu w którym zagrażało ruchowi
    drogowemu.

  • 85. Data: 2007-10-07 18:26:29
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Idź już stąd. Wygląda jakbyś popierał korupcję, bo tam śmierdzi nią na
    > kilometry. :(

    A ty mi wygladasz na pisowca, ktory wszedzie weszy korupcje, spiski i i
    uklady.

  • 86. Data: 2007-10-07 18:31:58
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > No to zycze ci abys natknal sie kiedys na takiego imbecyla co ma zly humor i
    > chce komus dowalic. Bo poki co najwyrazniej nie doswiadczyles chamstwa i
    > zlosliwosci policji. To tak dla czystko poznawczego punktu widzenia.

    Gliniarze najczęściej traktują kierowców tak, jak kierowcy ich. I dlatego
    właśnie mąż mojej kumpeli jeszcze nie dostał mandatu za przekroczenie
    prędkości ;) (choć łapią go często, różne patrole) a kumpel mojego ojca -
    dostaje "maxa" przy kazdej kontroli, bo "wsiada" na patrol w momencie jak się
    zatrzymuje.

    Jakiś czas temu zatrzymano mnie na radar i podczas kontroli okazało się, że
    nie mam dowodu rejestracyjnego i ubezpieczenia (zostawiłam w innej torebce).
    Ale mimo tego, choć nie znałam tych policjantów, nie dałam im w łapę, nie
    odholowali mi samochodu. Tylko, że ja nie startowałam do nich, nie bluzgałam
    im od "baranów"...

    Powiedz mi, szczerze, ile razy zdarzyło Ci się, że gliniarze Cię skuli? Jeżeli
    usłyszałbyś, że ktoś mówi o Tobie per "baran" nie miałbyś ochoty się na nim
    wyżyć? Bo ja miałabym i jeżeli miałabym taką możliwośc - dokopałabym takiemu
    cwaniakowi. Co własnie nastąpiło...

    pozdr

    Monika

  • 87. Data: 2007-10-07 18:32:10
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Zgaduje:
    - jesteś policjantem sądząc po "ynteligencji"? ;P

    No, niestety, ale puuuuuuuudlo kolego...

    > Absolutnie to ma ogromne znaczenie.

    Taaaa, absolutnie.

    > Nie miał prawa go zatrzymywać w miejscu w którym zagrażało ruchowi
    > drogowemu.

    Czy zagrazalo? Watpie! W koncu zatoczka sluzy do bezpiecznego zatrzymywania
    pojazdow, z tym ze nie samochodow osobowych, a autobusow. Zatrzymywany
    kierowca pojazdu osobowego moze (a nawet musi) sie tam zatrzymac, jesli tak
    kaze mu Policjant, co nie znaczy, ze w przypadku braku mozliwosci
    kontunuowania jazdy, pojazd moze sobie tam stac w nieskonczonosc.

  • 88. Data: 2007-10-07 18:33:02
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    wiadomości news:feaobc$hvv$1@news.onet.pl...

    > O czym ty do mnie rozmawiasz?

    Przepraszam to bylo do kol. Dyjora. :)

  • 89. Data: 2007-10-07 18:34:26
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ls" <t...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jestes czasem policjantem?

    Niestety nie.

  • 90. Data: 2007-10-07 18:43:02
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tiaaa, jetses w sklepie mięsnym pakują Ci zgniłe kotlety a Ty sie
    > usmiechasz i płacisz ........
    > Jesxcze raz powtarzam mam mniemanie o swojej kluturze osobistej mam
    > poszanowanie dla policjantów bo taka ich praca
    > Tu chodzi o absurdy nic wiecej

    Ale jesli juz uzyc Twojej alegorii to w tym wypadku sam o te zgnile kotlety
    poprosiles. No niestety, ale jak nie mamy dokumentow, nie mamy waznych
    badan, mamy niesprawne auto, jestesmy po kielichu to nie wsiadamy do auta i
    jedziemy autobusem albo idziemy na piechote, a jesli ktos wsiada to musi sie
    liczyc z konsekwencjami. Proste jak drut.