eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozezwolenie sądu na dokonanie czynności prawnej przekraczającej zakres zwykłego zarzadu-art.39-Krio › Re: zezwolenie sądu na dokonanie czynności prawnej przekraczającej zakres zwykłego zarzadu-art.39-Krio
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zezwolenie sądu na dokonanie czynności prawnej przekraczającej zakres
    zwykłego zarzadu-art.39-Krio
    Date: Sun, 03 Mar 2013 19:42:24 -0600

    Nix wrote:
    > witam
    > Mam problem ze "zwykłą" wydaje się kwestią notarialnego poświadczenia
    > podpisu na umowie darowizny przedsiębiorstwa ( z art. 55 KC). Sprawa
    > jest taka, że Tata prowadzi przedsiębiorstwo, które chce darować synowi,
    > jednak Tata jest osobą poważnie chorą, ma poważne trudności z
    > komunikowanie się z otoczeniem( konkretnie "plącze" mu się mowa tak
    > bardzo, że prawie nic zrozumieć co mówi nie można, jest to choroba
    > nowotworowa, poważna sprawa). Wobec tego Notariusz nie chce ( i poniekąd
    > słusznie) poświadczyć podpisu Taty na umowie darowizny.

> [...]

    zaraz moment.
    mowisz o umowie notarialnej, czy poswiadczeniu podpisu?

    bo absolutnie nie rozumiem dlaczego natariuszz do poswiadczenia
    wlasnorecznosci podpisu wymaga jakiegokolwiek mowienia. Nie jezykiem
    podpis sie sklada. a komunikowac mozna sie rowniez w nny sposob.

    zmiencie notariusza jesli tylko o podpis chodzi.