  • 1. Data: 2006-02-24 21:11:33
    Temat: zdjecie z fotoradaru
    Od: "zdesperowany" <d...@e...do>

    Brat przekroczył prędkość i został uwieczniony przez fotoradar.
    Pojechał obejrzeć fotki, jednak nie chcieli mu ich wydać, dlaczego nie
    można dostać odbitek za które tak słono się płaci? ;)

  • 2. Data: 2006-02-24 21:16:24
    Temat: Re: zdjecie z fotoradaru
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    zdesperowany napisał(a):

    > można dostać odbitek za które tak słono się płaci? ;)

    Nie płacisz za fotkę.

    Chcesz zdjęcie, idź do salonu foto ... tam postarają się byś
    wyszedł jak najlepiej.

    P.S.
    Można - poczas postępowania sądowego masz dostęp do akt ;)
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o Dzisiaj dostałem pismo od PAŃSTWA. PAŃSTWO nie prosi,

  • 3. Data: 2006-02-25 03:02:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    zdesperowany wrote:
    > Brat przekroczył prędkość i został uwieczniony przez fotoradar.
    > Pojechał obejrzeć fotki, jednak nie chcieli mu ich wydać, dlaczego nie
    > można dostać odbitek za które tak słono się płaci? ;)

    cały dowcip z tymi zdjęciami polega na tym, że żeby je zobaczyć nie
    wolno za nie zapłacić.

  • 4. Data: 2006-02-25 06:25:45
    Od: "allbi" <a...@e...net>

    > cały dowcip z tymi zdjęciami polega na tym, że żeby je zobaczyć nie wolno
    > za nie zapłacić.

    Nieprawda. Zawsze je zobaczysz.

    SOTB

  • 5. Data: 2006-02-25 16:33:19
    Od: schedar <s...@o...pl>

    to niech powie ze nie przekroczyl predkosci, wtedy na pewno zechca mu
    udowodnic ze jednak przekroczyl i pokaza zdjecia

    ja nie wiem czy maja obowiazek pokazac ale wydaje mi sie ze tak(nie
    mowiac juz o sadzie)

  • 6. Data: 2006-02-26 15:00:39
    Od: "zdesperowany" <d...@e...do>

    Użytkownik "schedar" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > udowodnic ze jednak przekroczyl i pokaza zdjecia
    >
    > ja nie wiem czy maja obowiazek pokazac ale wydaje mi sie ze tak(nie

    Źle się zrozumieliśmy, on je widział, tylko nie mógł ich dostać na
    właśność.
    W porządku, teraz już wiem, że się nich nie dostaję.

  • 7. Data: 2006-02-26 15:58:52
    Od: "Adam" <a...@N...gazeta.pl>

    Jesli zrobia Ci zdjecie w samochodzie sluzbowym to przesylaja fotografie :)
    Widzialem juz takie zdjecia ;)

  • 8. Data: 2006-02-27 09:54:22
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    a nie dostał ksera ? Ja tam dostałam i mam zamiar to uwiecznić w ładnej
    ramce dla potomnych :)

    pozdrawiam