  • Data: 2007-06-16 18:31:33
    Temat: Re: zdjęcia produktów - zakaz
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f51443$9kt$1@news.onet.pl...

    > Narusza, niestety.
    > Trochę to poronione, ale tak jest.

    A znasz jakiś wyrok w takiej sprawie. Przecież idąc Twoim tokiem
    rozumowania, to publikując w sieci moja fotkę na tle parkingu przed jakimś
    sklepem powinienem uzyskać zgody wszystkich producentów samochodów z tego
    parkingu i wszystkich uprawnionych do znaków towarowych na sklepie. Nie
    chce mi się nawet szukać podstawy prawnej, by dowieść, że to bzdura.