  • Data: 2002-07-13 22:52:48
    Temat: Re: zdegustowany konsument
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Debowski" <a...@n...net> wrote in message
    news:slrnaj045s.1lm.agatek@localhost.localdomain...

    > Chyba żartujesz :) Jakie sprzedawca ma kwalifikacje aby stwierdzić czy coś
    > będące moją własnością jest przedmiotem służącym do popełnienia
    > przestępstwa (o ile w ogóle można tak to w tym wypadku nazwać)?

    Oczywiscie, ze nie ma zadnych. O przepadku przedmiotow decyduje w tym kraju
    sad, a nie sprzedawcy. Na szczescie. I oczywiscie, ze powinna byla w takiej
    sytuacji wezwac Policje. Ale, o ile dobrze zrozumialam, pani uznala ze
    banknot jest falszywy i go zabrala, tak?
    W tych okolicznosciach oznacza to- ukradla i mozna rzecz spokojnie zglosic
    na Policje. Swoja droga ciekawe, moze robi to czesciej. Moze uczynila sobie
    z tych kradziezy dodatkowe zrodlo zarobkowania?
    Pozdrawiam,
    Marta