eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozdegustowany konsument › Re: zdegustowany konsument
  • Data: 2002-07-13 19:23:27
    Temat: Re: zdegustowany konsument
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:727a.00000997.3d2f7f82@newsgate.onet.pl...
    > No ciekawa sytuacja ...
    > Jakaś forma zniesławienia to na pewno jest ale niestety pani ze sklepu
    łatwo
    > się z tego wywinie ,no cóż banknot wydał sie jej podejrzany w obawie przed
    > falsyfikatem miała prawo go zakwestionować.Inna sprawa ,że powinna
    powiadomić o
    > tym policję jeśli byłaby pewna swoich racji no i do tego można by się
    > przyczepić i o to oprzeć wniosek.
    >
    A ze sie spytam, moze sobie grymasic, bo banknot jej sie "wyda" podejrzany?

    Banknot albo jest prawdziwy - musiI sprzedac (art 66 KC ?).
    Banknot jest falszywy - wzywa Policje (art nie znam).
    I albo jest na tyle pewna swojego zdania, ze wzywa Policje, a jak nie, to
    juz jej problem i jej ryzyko, ze nie ma kwalifikacji aby rozpoznac
    autentycznosc banknotu.

    pzdr
    Zbyszek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1